Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@10:21:10 GMT

نقش جهان خاطره شد!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۴۳۹

نقش جهان خاطره شد!

ساعت 24-رخ دادن عجیب‌ترین اتفاق‌های ورزشی در فوتبال ایران این روزها اصلاً غیرمنتظره نیست. فوتبالی که رئیس فدراسیون ندارد و با نوع انتخاب سرمربی تیم ملی نیز همه را سورپرایز می‌کند. فوتبالی که لیگش دیر آغاز می‌شود و فینال جام حذفی‌اش با کلی حاشیه و چند ساعت تأخیر برگزار می‌شود! در این شرایط و مطابق انتظار، قبل از بازی سپاهان و پرسپولیس هم حواشی بسیار زیادی اتفاق افتاد که کمتر فوتبالدوستی احتمال رخ دادن آن را می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاشیه‌ها این طور آغاز شد که حدود ساعت 14 دیروز سایت باشگاه پرسپولیس خبر از درگیری‌هایی مقابل هتل پرسپولیس داد و اعلام کرد تعدادی موتور سوار به هواداران پرسپولیس که برای دیدار با سرخ‌ها مقابل هتل حضور داشتند، حمله ور شده و با ‌آنها درگیر شدند. بخش رسانه این سایت ویدیویی از این حمله تهیه و با هواداران پرسپولیس هم در این باره گفت‌وگو کرد. اما در حالی که سپاهانی‌ها باید ساعت 14 هتل محل اقامت خودشان را ترک و به سمت ورزشگاه حرکت می‌کردند، خبر رسید که به دلیل ازدحام هواداران سپاهان و ممانعت آنها از خروج زردپوشان، اعضای این تیم با گذشت بیش از یک ساعت، در هتل  مانده‌اند و قادر به خروج برای عزیمت به سمت ورزشگاه نقش جهان نیستند. در این بین، امیرقلعه‌نویی سرمربی و مهدی کیانی کاپیتان سپاهان با هواداران تیم شان که مقابل هتل جمع شده بودند، گفت‌وگو کردند اما آنها حاضر به باز کردن در هتل نشدند و اجازه خروج به بازیکنان تیم شان را نمی‌دادند.
در شرایطی که یک ساعت تا شروع بازی (16:15) باقی مانده بود، کاروان تیم میزبان به ورزشگاه نرسیده بود و در این شرایط، جلال مرادی ناظر بازی در بدو ورود کاروان پرسپولیس به افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس اعلام کرد که به دلیل اینکه تعدادی از هواداران سپاهان مقابل هتل این تیم تجمع کرده‌اند، احتمال دارد بازی با تأخیر شروع شود. این موضوع با اعتراض شدید پیروانی همراه شد و او گفت پرسپولیس بموقع رسیده و مشکلی برای شروع بازی ندارد.
با این حال سپاهان ساعت 16:30 وارد ورزشگاه نقش‌جهان شد و طبق اعلام نماینده این دیدار، قرار شد سوت آغاز این دیدار رأس ساعت 16:45 به صدا درآید و بازیکنان سپاهان از بدو ورود تا آغاز بازی تنها 15 دقیقه وقت دارند اما مراسم آغازین بازی بدون حضور بازیکنان سپاهان انجام شد و بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری وارد زمین شدند. احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس در این مسابقه کنار سید مهدی سید علی داور مسابقه و دیگر کادر داوری ایستاده و منتظر مراسم قرعه‌کشی توپ و زمین بود ولی در شرایطی که سپاهانی‌ها به زمین نیامدند، بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری رأس ساعت 16:50 از زمین خارج شدند و تابش مدیرعامل و فتاحی سرپرست سپاهان هم در کنار زمین حاضر و نظاره‌گر خروج بازیکنان پرسپولیس بودند.
پس از این اتفاق‌ها، تابش در گفت‌وگو با برنامه «فوتبال برتر» گفت: «ما دو ساعت قبل می‌خواستیم از هتل راه بیفتیم اما حدود هزار تماشاگر مقابل هتل ما ایستاده بودند و اجازه حرکت اتوبوس را به ما نمی‌دادند. در نهایت با همکاری نیروی انتظامی به ورزشگاه رسیدیم. ما فقط به خاطر منافع ملی حاضر شدیم با پرسپولیس بدون تماشاگر بازی کنیم، زیرا ممکن است میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران هم گرفته شود و بازی‌های امروز (دیروز) باید به هر ترتیب انجام شود.»
مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه تأخیر زیادی در برگزاری مسابقه ایجاد شده یادآور شد: «پرسپولیس 3 تا 4 ساعت برای فینال جام حذفی متوقف شد و صبر کرد. ما مجبور شدیم که دیرتر راه بیفتیم و دیرتر به ورزشگاه رسیدیم. به هر حال آن 7 دقیقه معروف را همه یادشان است. بازیکنان ما هم یک تمرین کششی مختصر در رختکن داشتند و بازی برگزار می‌شود.» اما در حالی که انتظار می‌رفت بازی برگزار شود، پرسپولیسی‌ها وسایل خود را جمع کردند تا سوار اتوبوس شوند و این نشان داد که آنها از ادامه تأخیر سپاهانی‌ها در ورود به زمین و دیرتر برگزار شدن بازی رضایت ندارند و با موافقت مسئولان بازی و داوری در حال ترک ورزشگاه هستند. یحیی گل‌محمدی بعد از برگزار نشدن مسابقه گفت: «ما حتی 35 دقیقه منتظر سپاهان شدیم ولی چند بازیکن این تیم به صورت نمادین می‌توانستند به زمین بیایند اما نیامدند. داوران هم آماده بودند اما بازی انجام نشد. اگر این بازی در تهران هم بود باز هم بدون تماشاگر برگزار می‌شد. این تصمیمی بود که نهادهای بالادستی مثل وزارت بهداشت تصمیم گرفته بودند.»
همچنین محمدحسن انصاری‌فرد هم چنین واکنشی به لغو بازی داشت: «آقایان می‌گویند که هواداران اجازه ندادند آنها هتل را ترک کنند؛ مگر چنین چیزی ممکن است؟ سپاهان نمی‌خواست امروز (دیروز) با ما بازی کند و باید تاوانش را بدهد.»
تابش هم به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس چنین پاسخ داد:‌ «ما آماده بازی بودیم و به ناظر بازی اطلاع داده بودیم. اینکه می‌گویند تدارکات نیامد این طور نیست و بازیکنان ما در راهروها گرم می‌کردند. چطور در بازی جام حذفی 4 ساعت این بازی به تأخیر افتاد و باعث و بانی این اتفاق نیز تماشاگران پرسپولیس بودند. ما هم قسم شده بودیم که به این بازی برویم.» سهیل مهدی هم درباره لغو این دیدار چنین نظر داد: «من با هر دو تیم حرف زدم. چند بار با تابش تماس گرفتم و ایشان جواب ندادند. با فتاحی سرپرست سپاهان هر یک ربع یک بار تماس گرفتم تا مقدمات بازی را فراهم کنند. حتی از مسئولین سپاهان خواستیم تا برای جبران وقت در اتوبوس لباس عوض کنند اما به رختکن رفتند. فکر می‌کنم اراده برای برگزاری بازی وجود نداشت. اگر یک ناظر بین‌المللی در این بازی حضور داشت، این اتفاق رخ نمی‌داد.» حالا باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره این اتفاق جدید فوتبال ایران می‌گیرد؟

برش

پرسپولیسی‌ها که زودتر از سپاهانی‌ها ورزشگاه را ترک کردند، در راه فرودگاه با اتفاق عجیبی روبه‌رو شدند. در راه برگشت تعدادی از افراد ناشناس به سمت شیشه عقب اتوبوس در حرکت پرسپولیس اشیایی پرتاب کردند و شیشه شکست. در این ماجرا، اما به هیچ‌کدام از پرسپولیسی‌ها صدمه‌ای نرسید.‌

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سپاهانی ها مقابل هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس

جدیدترین رنکینگ تیم های باشگاهی از سوی اوپتا منتشر شد

در جدیدترین رنکینگ سایت اوپتا، استقلال در رتبه نهم آسیا و ۲۴۶ جهان قرار گرفت و بالاتر از پرسپولیس، سپاهان و العین امارات ایستاد.

این رتبه‌بندی در حالی منتشر شده است که استقلال در لیگ برتر ایران صدرنشین است و مدعی اول قهرمانی به شمار می‌رود.

شاگردان نکونام در فصل جاری تنها یک بار در لیگ برتر مغلوب شده‌اند و در جام حذفی نیز در همان مرحله نخست حذف شدند.

استقلال در این رده‌بندی بالاتر از تیم فوتبال کاوازاکی ژاپن قرار گرفته است که تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود.

پرسپولیس در رتبه یازدهم آسیا و ۲۶۰ جهان ایستاده است و سپاهان نیز در رتبه بیستم آسیا و ۳۳۱ جهان قرار دارد.

تراکتور دیگر تیم ایرانی حاضر در این رده‌بندی است که در رتبه چهلم آسیا و ۵۴۹ جهان جای گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه