Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت نسبت به سایر نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیشی گرفته است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی جدید شبکه سی بی اس نیوز و موسسه یوگاو نشان می‌دهد که پس از مناظره هفته گذشته برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت نسبت به سایر نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات 2020 پیشتاز است و الیزابت وارن نیز در رتبه دوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سندرز در نظرسنجی مذکور موفق به کسب 28 درصد حمایت افکار عمومی مردم آمریکا شده و وارن با 19 درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نیز با 17 درصد در رتبه سوم است و مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک نیز با 13 درصد رتبه چهارم را در اختیار دارد.

ترامپ: آدام شیف برای لطمه زدن به سندرز اطلاعات درباره دخالت روسیه را درز داده استسندرز: آمریکا از رئیس‌جمهوری که همیشه دروغ می‌گوید خسته شده است

حدود 50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد الیزابت وارن در مناظره هفته گذشته نامزدهای دموکرات در لاس وگاس استقبال کرده‌اند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد برنی سندرز بیشترین شانس را در بین نامزدهای دموکرات برای شکست ترامپ دارد به طوری که شانس وی برای پیروزی در برابر ترامپ 47 در مقابل 44 درصد خواهد بود.

این شانس برای بایدن در برابر ترامپ 47 به 45 درصد و برای وارن 46 به 45 درصد خواهد بود.

این در حالی است که 65 درصد رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که ترامپ مجددا انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سناتور «برنی سندرز»، عضو مجلس سنای آمریکا در سخنانی به مخالفت افکارعمومی آمریکا با کمک‌های بی قید و شرط به اسرائیل اشاره کرد و گفت: مخالفت آمریکایی‌ها با کمک نظامی بیشتر به اسرائیل ممکن است به دلیل اظهارات برخی از رهبران اسرائیل باشد. آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که نه فقط افراط گرایان، بلکه این متعصبان مذهبی هستند که حکومت اسرائیل را در دست دارند.

به گفته سندرز، بسیاری از مقامات اسرائیلی علناً در مورد بازسازی شهرک‌های اسرائیلی در غزه صحبت کرده‌اند که این به معنای اشغال دوباره غزه است و «بن گویر»، به عنوان وزیر امنیت فعلی اسرائیل خواستار اخراج اجباری فلسطینی‌ها از منطقه شده است.

سناتور آمریکایی افزود که اسرائیل امروز با دوران گذشته خود بسیار متفاوت است و اسرائیل نه تنها در حال جنگ با حماس است، بلکه با مردم فلسطین به شیوه‌ای بی پروا و غیراخلاقی در حال جنگ است.

به گفته سندرز، ۲۶ بیمارستان از ۳۷ بیمارستان در غزه به طور کامل از دسترس خارج شده‌اند و بیمارستان‌های باقی مانده تنها به طور جزئی کار می‌کنند، چون اسرائیل به طور سیستماتیک سیستم مراقبت‌های بهداشتی در نوار غزه را نابود کرده است.

سندرز این را نیز افزود که این جنگ دیگر جنگی علیه یک سازمان به نام حماس نیست، بلکه جنگ با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی‌ها انجام می‌شود.

انتقاد سندرز از اسرائیل همزمان با تصویب کمک مالی بزرگ آمریکایی‌ها به اسرائیل در مجلس سنا صورت گرفته است. ساعاتی پیش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سنای آمریکا بسته کمکی ۲۶ میلیارد دلاری این کشور به اسرائیل را تصویب کرده است.

۴ روز پیش، قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و اسرائیل را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد و شبکه خبری الجزیره در خبری دیگر اعلام کرد که مجلس نمایندگان با ۳۶۶ رأی موافق و ۵۸ رأی مخالف به لایحه حمایت مالی از اسرائیل به ارزش ۲۶.۴ میلیارد دلار رأی داد.

گفتنی است این طرح ماه‌ها بود که به دلیل مخالفت شدید برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره بلاتکلیف مانده بود.

تصویب این طرح در سنا در دویستمین روز جنگ علیه غزه صورت گرفته است. در همین ارتباط نیز دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد.

بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ روز گذشته مرتکب ۳۰۲۵ مورد جنایت کشتار جمعی با ۴۱ هزار ۱۸۳ شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای ۳۴ هزار ۱۸۳ شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و ۷۰۰۰ نفر هنوز مفقود هستند. ۷۷ هزار ۱۴۳ نفر هم مجروح شده‌اند.

۱۴۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند که ۳۰ کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند و ۹۷۵۲ نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس ۷۲ درصد شهدای غزه زن و کودک هستند. ۱۷ هزار کودک در نوار غزه پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده‌اند.

۴۸۵ نفر از شهدا کادر درمان و ۶۷ نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند.

در این مدت ۱۴۰ خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6087121

دیگر خبرها

  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات