Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعات متعدد در مورد انتشار ویروس کرونا در حالی مردم را نگران کرده که شنیده می‌شود پای این بیماری به ملایر هم باز شده؛ موضوعی که مسئولان آن را رد کرده و از مردم خواستند به شایعات توجه نکنند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، چند روزی است که خبر ورود ویروس کرونا به کشور منتشر و شایعات متعددی مبنی بر ابتلای مردم شهرهای مختلف به آن مدام به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار خبرهایی از وجود این بیماری در ملایر شنیده شده، اما مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با رد آن اطمینان خاطر داد که در صورت مشاهده فرد مبتلا به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

محسن ترکاشوند گفت: در بخش آی.سی.یو و تنفسی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر هیچ بیمار مبتلا به کرونا نداریم و نتیجه آزمایش افراد مشکوک هم منفی بوده است.

وی اعلام کرد: در صورت نیاز، بیمارستان مهر ملایر برای بستری کردن بیماران مبتلا به کروناویروس پیش بینی شده و 27 مرکز خدمات جامع سلامت، 10 پایگاه سلامت و 100خانه بهداشت هم در این شهرستان وجود دارد که به‌طور دائم در حال خدمات‌دهی به مردم هستند.

 

ویروس کرونا را با چند راهکار ساده مهار کنیدحاشیه از مجلس:تست کرونا در ورودی گیت های پارلمانهمدان|رعایت بهداشت فردی مهم ترین راه پیشگیری از کرونا است

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر بیان کرد: از مردم می‌خواهیم به شایعات دامن نزده و قول می‌دهیم در صورت وجود بیمار کرونایی در ملایر اطلاع‌رسانی کنیم.

ترکاشوند تأکید کرد: تقاضا داریم که مردم از خرید بیش از نیاز ملزومات پزشکی و بهداشتی نظیر ماسک خودداری کرده و این اقلام را برای بیماران تنفسی که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند؛ بگذارند.

وی گفت: افراد مسن، بیماران دیابتی، سرطانی و افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف بیشترین گروه در معرض خطر ابتلا به بیماری‌هایی نظیر کرونا هستند.

ترکاشوند با اشاره به راه‌های پیشگیری از این بیماری هم گفت: شست‌وشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک برای افراد در معرض خطر، استفاده از دستمال در حین سرفه و عطسه از مهمترین موارد است.

وی تصریح کرد: زمان گسترش بیماری‌هایی مانند کرونا 6 ماه بوده و چند ماه است که این بیماری در جهان شیوع پیدا کرده و با نزدیک شدن به بهار مقدار ابتلا به آن آن کمتر می‌شود.

انتهای پیام/744/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اعلام کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

عصر امروز (پنجشنبه) تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار خبر دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری