Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در صورت مراجعه شهروندان به مراکز درمانی و تشخیص پزشک و تیم پزشکی مبنی بر احتمال وجود ویروس کرونا در آن فرد، تست کرونا در همان مرکز انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این تست به صورت رایگان انجام شده و با هماهنگی مرکز بهداشت به تهران ارسال می‌شود تا نتیجه آن پس از بررسی‌ها، اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: البته شهروندان توجه داشته باشند که همه مردم ایران و آذربایجان‌غربی، نیاز به تست کرونا ندارند و باید تیم‌های پزشکی به این امر مشکوک شوند تا تست صورت گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: البته مکانی در استان وجود ندارد که فرد با تمایل شخصی، تست کرونا درخواست کرده و این آزمایش پس از دریافت پول انجام شود.

حسنی همچنین با رد خبر اختصاص بیمارستان طالقانی به بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: این بیمارستان در صورتی که تعداد بیماران مبتلا زیاد شود، به این بیماران اختصاص می‌یابد.

وی گفت: در هر استان، تعدادی بیمارستان به‌عنوان مراکز درمانی انتخاب شده تا در شرایط بحرانی تخلیه اضطراری شده و بیماران کرونایی یا مشکوک به کرونا را پذیرش کنند.

وی افزود: متاسفانه در فضای مجازی از این مراکز به‌عنوان بیمارستان کرونا اسم برده شده که این امر صحیح نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی از رسانه‌ها خواست تا در راستای ایجاد آرامش برای مردم تلاش کنند و به جای شایعه‌پراکنی، شیوه‌های پیشگیری را توصیه کنند.

به گزارش ایرنا، طبق گفته مسوولان بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی، در این استان مورد مشکوک به بیماری کرونا وجود ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی پزشک دانشگاه علوم پزشکی درمان مراکز درمانی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی درمانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی  در همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان استان  گفت: در سال گذشته روزانه ۹ میلیون قرص نان از انواع نان لواش، بربری، سنگک توسط چهار هزار و ۷۶۱ واحد نانوایی و توسط نانوایان دراستان پخت و تحویل شهروندان شده است.

امید زینالی اضافه کرد: سال گذشته یک‌میلیون و ۶۱۰میلیون ریال یارانه به صورت ماهانه و به طور میانگین برای هر نفر بابت تامین نان و مبلغ سه میلیون و ۷۷۰ هزار ریال یارانه بطور میانگین برای نانوایان به صورت مستقیم و روانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در ۶۳ مرکز شامل مراکز خرید مباشر، سیلو‌های ملکی و بخش خصوصی و کارخانجات آرد با ظرفیت بیش از یک میلیون تن و توسط ۵۲ هزار و ۸۳۳ گندم کار طی بیش از ۱۳۸ هزار محموله و در ۶۰ روز ۶۸۲هزار تن گندم به ارزش ۱۰هزار و ۳۳۶ هزار میلیارد تومان تحویل مراکز خرید شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۱ هزار و ۳۸۳ تن گندم طی ۲هزار و ۳۰۰محموله به مراکز خرید تحویل شده است و از این میزان به طور متوسط روزانه هزار و ۱۰۶تن معادل ۲۷هزار و ۶۵۰ کیسه آرد تولید و به پیمانکار جهت تحویل به نانوایی‌ها استان در ۲۰شهرستان تحویل شده است.

وی افزود: جهت افزایش کیفیت آرد استان ۶۷ هزار تن گندم کیفی نیز جهت اختلاط از بنادر به استان حمل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز