Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان گفت: کردستانی‌ها و مرزداران همواره در راستای تامین امنیت مرزها مرزها تلاش می‌کنند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار عزیزالله مرزبانی پیش‌از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون خون پاک شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشحالم توفیق خدمت در استان شهیدپرور و  انقلابی کردستان را یافته‌ام, افزود: از حسن نیت و اعتماد فرمانده مرزبانی کشور قدردانی کرده و امیدوارم با شناختی که از استان داشته همواره بتوانم در راستای خدمتگزاری و تحقق منویات رهبری تلاش کنم.

فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه مرزداران و کردستانی‌ها همواره در راستای تامین امنیت کشور تلاش کرده‌اند, تصریح کرد: نباید از خدمتگزاری به مردم و تلاش شبانه‌روزی برای دفاع از مرزها, اجرای منویات رهبری و ارتقای تعاملات احساس خستگی کنیم.

اختصاصی|فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب شد+سوابقفرمانده مرزبانی: طرح جامع مرزبانی کشور آماده اجرا شد

سردار مرزبانی ضمن قدردانی از سال‌ها تلاش سردار شیخی در مرزبانی گفت: بنده همواره از توصیه‌ها و تجارب این فرمانده مجاهد و تلاشگر خودم استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی استان کردستان فرمانده جدید مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب، در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه صورت گرفت، با بررسی منابع و مصارف، علاوه بر پایش مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات متولیان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی، بر لزوم حل مشکلات مرتبط با تامین منابع عمومی دولت و انجام پرداخت‌های اجتناب ناپذیر دستگاه‌های اجرایی، تاکید کرد.
 
این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی نظیر نظارت مستقیم و به موقع، آینده نگری، گره گشایی و صیانت از شجاعت مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انجام پذیرفت.
 
شایان ذکر است تمامی مدیران کل دیوان محاسبات کشور در استان‌ها نیز با دستور رئیس کل این نهاد نظارتی در تامین منابع عمومی مرتبط با پرداخت‌های عمرانی پایان سال در راستای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.
 
گفتنی است، در این بازدید‌ها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه در راستای منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد ساز و کار اجرایی تخصیص اعتباری و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام در راستای اجرای بند م تبصره ۲ قانون بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی کردستانی به تیم ملی مچ‌اندازی
  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • تلاش شبانه روزی نیروهای شرکت برق برای پایداری شبکه
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات