Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:27:18 GMT

تشکیل کنسرسیوم دوجانبه با انجمن ملی پلیمر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۷۲۲

تشکیل کنسرسیوم دوجانبه با انجمن ملی پلیمر

در نشست مشترک مسئولان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن ملی پلیمر ایران با تشکیل یک کنسرسیوم دوجانبه میان انجمن و پژوهشگاه موافقت شد.

به گزارش ایسنا، در نشست مشترک جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن ملی پلیمر ایران با مسئولان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران  که هفته‌ی گذشته در این پژوهشگاه با حضور دکتر مهدی نکومنش، رئیس پژوهشگاه و دکتر سعید ترکمان، رئیس هیئت مدیره انجمن برگزار شد، مدل های مختلف همکاری صنعت و  مراکز علمی و پژوهشی در دنیا مطرح و نتیجه موفق این همکاری ها تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مرتضی احسانی، مدیر مرکز رشد پلیمر که در این نشست حضور داشت از اختصاص فضایی به این انجمن در محل مرکز رشد خبر داد.  در نخستین گام همکاری پژوهشگاه با انجمن به پیشنهاد دکتر  ترکمان، پژوهشگاه به عنوان مشاور علمی، انجمن را در تهیه فهرست سفارشی MBA صنعت پلیمر برای مدرسه کسب و کار اتاق تهران، همراهی می کند. 

بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، در پایان این نشست با تشکیل یک کنسرسیوم دوجانبه میان انجمن و پژوهشگاه و برگزاری جلسات مدون، برای تدوین یک مدل همکاری دو ساله میان این دو بخش موافقت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد

بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن مدیران تولید، علی قائم مقامی به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه‌کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.

در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیشکسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جشن مدیران تولید از مهمترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.

در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیر تواید فیلم‌های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • نمایش زندگی، زمانه و احوالات چهار زن نوازنده‌ی شمال خراسان در «طرقه»
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران