Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@20:11:46 GMT

توليد و فروش اسپيس فريم هاي استاندارد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۷۵۱

توليد و فروش اسپيس فريم هاي استاندارد

خبرگزاری آریا- کارخانه های تولیدی اسپیس، با تولید و فروش اسپیس فریم های استاندارد در جهت رفع نیاز صاحبان نمایشگاه و دیگر غرفه داران فعالیت می کنند. قیمت فروش اسپیس بر اساس مقدار طول و تعداد شاخه هایی است که برای ساخت استیج، غرفه و یا بنر به کار برده می شود.

کارخانه های تولید اسپیس با تولید و فروش انواع اسپیس های نمایشگاهی تا کنون توانسته است نیاز تمامی غرفه داران در سطح کشور را تأمین نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانجات فروش اسپیس فرم را هم به صورت تک و هم به صورت عمده انجام می دهند. قیمتی که برای فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در نظر گرفته می شود بر حسب میزان کیفیت مواد اولیه، میزان طول کاربردی از اسپیس برای ایجاد غرفه تعیین می شود. کارخانه های تولید و فروش اسپیس، با فروش و عرضه مستقیم به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می نماید. این کارخانجات علاوه بر فروش سازه اسپیس فریم، تمام اتصالات مربوط به اسپیس فریم را نیز با قیمت مناسب عرضه می نمایند. بست و قفل اسپیس فریم با فرم پروانه ای تولید می گردد که قابلیت اتصال در هر سازه را دارد. اسپیس ها در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید می گردند که با آن می توان انواع غرفه های نمایشگاهی را راه اندازی کرد. البته نصب اسپیس فریم ها با بست های مخصوص انجام می شود. در شرکت های تولید کننده اسپیس، متخصصین این حوزه ساخت و تولید اسپیس فریم های نمایشگاهی را با بهره گیری از تمام تجهیزات مدرن و به روز انجام می دهند و با ارائه اسپیس فریم های با کیفیت می توانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. البته قیمت نهایی فروش اسپیس بر حسب مواد به کار رفته در تولید اسپیس فریم می تواند متفاوت باشد.

عرضه و فروش اسپیس فریم ارزان قیمت

شرکت های سازنده اسپیس فریم با تولید و عرضه با کیفیت، تا کنون توانسته اند خدمت بزرگی به صاحبان نمایشگاه ها نمایند. به دلیل اینکه اسپیس فریم وزن بسیار سبکی دارد، بهترین انتخاب برای غرفه داران است که از این طریق می توانند در هر مکانی فضای مورد دلخواه خود را ایجاد نمایند. تولید کنندگان اسپیس با فروش محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته اند سهم بالایی از فروش این سازه ها را در بازار داشته باشد. با تولید اسپیس فریم های با کیفیت در بازار، غرفه داران با اطمینان بیشتری این محصولات را تهیه می نمایند. غرفه داران با خرید اسپیس فریم با کیفیت می توانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. البته بسیاری از مراکز تولید کننده اسپیس فریم، با فروش اسپیس فریم ارزان قیمت توانسته است رضایت مشتری های خود را جلب نماید. گروه تولیدی سازه پایا با عرضه و تولید اسپیس های مقاوم و با کیفیت، آمادگی این را دارد که با فروش اسپیس فریم در کمترین زمان ممکن سفارشات مشتریان خود را تأمین کند. استفاده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت در ساخت اسپیس فریم این ابزار صنعتی را در بازار پرفروش کرده است. در حال حاضر در سطح بازار فروش اسپیس فریم ارزان قیمت و با کیفیت انجام می شود. اکثر کارخانجات تولیدی اسپیس فریم با فروش اسپیس آبکاری شده که دارای مقاومت بالاتر در هر شرایط آب و هوایی است، توانسته است تمام نیاز مشتریان خود را در هر جای کشور تأمین نماید.

فروش و عرضه اسپیس فریم ارزان قیمت

نمایندگی های فروش اسپیس فریم با قیمت مناسب

فروش اسپیس فریم در حجم های بسیار بالا، با قیمت مناسب تری عرضه می گردد. صاحبان غرفه برای اطلاع از قیمت فروش این محصول باید ابعاد مورد نیاز برای ساخت اسپیس فریم را محاسبه و سپس به بخش قیمت فروش غرفه اسپیس فریم در سایت مراجعه نمایند. فروش سازه اسپیس فریم به راحتی و در حداقل زمان ممکن انجام می شود. در این مراکز تولیدی، می توان اسپیس فریم های آبکاری شده را نیز تهیه نمود که از بهترین مواد برای آبکاری آن استفاده شده است. فروش اسپیس فریم نمایشگاهی و نصب آن در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب در سراسر کشور قابل انجام است. قیمت فروش اسپیس فرم بر اساس نوع اسپیس تعیین می شود. فروش اسپیس بر اساس نیاز مشتریان و میزان شاخه های مورد نیاز از اسپیس محاسبه می گردد. محاسبه قیمت اسپیس بر مبنای واحد طول انجام می شود. عرضه و فروش اسپیس فرم با توجه به طرح اجرایی مشتریان محاسبه می شود. قیمت فروش سازه اسپیس فریم بر مبنای هر متر انجام می شود که قیمت هر متر 50000 تومان است که این مبلغ برای اسپیس فریم نو و تازه ساخت است. قیمتی که بابت هر متر اسپیس فریم دست دوم باید پرداخت نمود،  38000 تومان است. البته این قیمت می تواند متغیر باشد. شرکت های تولید کننده اسپیس فریم با تولید انبوه می توانند  اسپیس فریم با قیمت مناسب را در بازار عرضه نمایند.

نمایندگی های فروش اسپیس فریم با قیمت مناسب

عوامل تأثیرگذار در قیمت فروش اسپیس فریم

 فروش اسپیس فریم با قیمت مناسب و کیفیت بالا در شرکت های تولید کننده اسپیس انجام می شود. قیمت فروش سازه اسپیس فریم در مدل های متفاوت، با یکدیگر متفاوت است. لیست قیمت فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در طرح های مختلف در سایت قابل مشاهده است. غرفه داران می توانند برای خرید و فروش اسپیس فریم و هم چنین استعلام قیمت تمامی محصولات وابسته به اسپیس فریم، با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار نمایند. علاوه بر این کارشناسان می توانند اطلاعات لازم در مورد هر یک از محصولات را به مشتریان ارائه نمایند. نکته دیگر این است که قیمت فروش اسپیس فریم با وزن آن ارتباط مستقیم دارد. هر چه قدر وزن بالاتری داشته باشد، قیمت نهایی پرداخت نیز بالاتر است. در ضمن قیمت فروش اسپیس فریم آبکاری شده و بدون آبکاری شده با یکدیگر فرق دارد. در صورتی که صاحبان نمایشگاه نیاز به غرفه های اسپیس با قیمت مناسب هستند، می توانند از فروش عمده اسپیس فریم توسط این کارخانجات استفاده نمایند. شرکت های تولیدی اسپیس با تولید و فروش اسپیس فریم با قیمت مناسب در سطح کشور توانسته است به فعالان این حوزه خدمات لازم را ارائه نماید.  موارد مختلفی باید در تولید اسپیس فریم رعایت گردد که همه این موارد بر قیمت فروش سازه اسپیس فریم تأثیرگذار است.قیمت فروش اسپیس رابطه مستقیم به قیمت موادی دارد که در ساخت اسپیس به کار برده شده است. قیمت فروش  به شکل عمده با قیمت فروش به صورت تک متفاوت است. فروش اسپیس فریم در سراسر کشور انجام می شود و می توان به صورت اینترنتی از طریق وب سایت فروش شرکت، خرید خود را به آسانی انجام داد.

عوامل موثر در قیمت فروش اسپیس فریم

فروش انواع اسپیس فریم نمایشگاهی

کارخانجات تولیدی اسپیس فریم با تولید و عرضه انواع اسپیس فریم با قیمت مناسب، اسپیس های نمایشگاهی را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. فروش اسپیس فریم با قیمت ارزان یک سازه نمایشگاهی بسیار مناسب برای غرفه سازی است که غرفه داران می توانند با تهیه این سازه ها در هزینه های خود صرفه جویی کنند. البته قیمت فروش اسپیس فریم بر مبنای موادی که در آن به کار رفته است، متفاوت است. مواردی که در قیمت گذاری اسپیس فریم می تواند موثر باشد شامل:

استفاده از جوش برای اتصال سازه ها به یکدیگر می تواند در قیمت نهایی فروش موثر باشد. البته این عامل بر روی قیمت اسپیس هایی موثر است که برای اتصال آن نیاز به جوش باشد، بر روی اسپیس هایی که با بست به یکدیگر وصل می شوند تأثیری ندارد.قیمت موادی که در ساخت اسپیس فریم به کار برده می شود.قیمت موادی که برای آبکاری و روکش سازه اسپیس به کار می رود.

میزان تغییر قیمت فلزی که در ساخت اسپیس فریم به کار برده می شود، می تواند در قیمت فروش نهایی آن نیز موثر باشد. هر چقدر مواد اولیه از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، قیمت فروش نیز بالاتر است. بر مبنای مواد اولیه ای که برای آبکاری و تولید اسپیس فریم به کار برده می شود، می تواند در افزایش قیمت فروش اسپیس فریم موثر باشد. البته عوامل دیگری از جمله تجهیزات مورد نیاز برای نصب شاخه های اسپیس، هزینه ای که نصاب برای غرفه سازی می گیرد نیز در قیمت نهایی فروش اسپیس فریم می تواند موثر باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت فروش غرفه اسپیس فریم می توان با نمایندگی های ساخت و فروش اسپیس ارتباط برقرار کرد.

فروش انواع اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت فروش غرفه اسپیس فریم

اسپیس فریم ها دارای انواع مختلفی هستند که در بازار قابل عرضه است. صاحبان نمایشگاه با خرید این سازه ها، می توانند غرفه های مورد نیاز خود را تهیه کنند. البته قیمت فروش غرفه اسپیس فریم بر اساس اندازه ای که نصب آن انجام می شود، می تواند متغیر باشد. هر چه قدر تعداد شاخه هایی که برای ساخت غرفه های اسپیس فریم به کار برده می شود، بیشتر باشد، قیمت فروش سازه اسپیس فریم بالاتر است. هر چند قیمت اسپیس فریم آبکاری شده با اسپیس فریم بدون آبکاری متفاوت است، ولی استفاده از اسپیس فریم آبکاری شده در مقاومت غرفه ها موثر است. چنانچه صاحبان نمایشگاه قصد خرید اسپیس فریم برای راه اندازی نمایشگاه خود داشته باشند باید با شرکت های تولید کننده اسپیس فریم ارتباط برقرار نمایند. هر چه قدر تعداد شاخه های اسپیس بیشتری برای ساخت غرفه ها مورد نیاز باشد باید قیمت بالاتری نیز پرداخت کنند. علاوه بر این قطر میله های ساخته شده اسپیس فریم نیز می تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد. به هر حال مشتریان می توانند با خرید عمده اسپیس فریم از تخفیف بیشتری برخوردار شوند. برای خرید عمده باید میزان دقیقی از حجم اسپیس مورد نیاز را تخمین زده تا از این روش خرید بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشند.

قیمت فروش غرفه اسپیس فریم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسپیس فریم نمایشگاهی صاحبان نمایشگاه اسپیس فریم اسپیس فریم ساخت اسپیس اسپیس فریم انجام می شود تولید و فروش مشتریان خود آبکاری شده قیمت نهایی مواد اولیه غرفه داران مورد نیاز برای ساخت بر مبنای اسپیس ها غرفه ها بر اساس سازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه

                                                                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمدی، اظهار داشت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ماه امسال آغاز خواهد شد و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

  وی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان مراجعه کنند.   مدیر کل استاندارد ایلام اضافه کرد: واحد‌های تولیدی متقاضی باید حتما ۷ شرط زیر را همزمان دارا باشند تا بتوانند در این فرآیند شرکت کنند:   ۱-  برای همه فرآورده‌های خود که مشمول استاندارد اجباری است، پروانه کاربرد نشان استاندارد داشته باشد.   ۲-  برای فرآورده مورد ارزیابی، پروانه استاندارد حداقل با سابقه یک سال داشته باشد.   ۳-  برای تمام فرآورده‌هایی که پروانه استاندارد اجباری و یا تشویقی دارد، در دوره ارزیابی، هیچگونه عدم انطباق تایید شده‌ای نداشته و در یک سال قبل از دوره ارزیابی نیز برای فرآورده مورد ارزیابی، هیچگونه عدم انطباق تایید شده‌ای نداشته باشد.   ۴-  در طول دوره ارزیابی حداقل دو نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و دو بازرسی از واحد تولیدی داشته باشد.   ۵-  در آخرین بازرسی انجام شده در دوره ارزیابی فاقد عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی باشد.   ۶- اگر واحد تولیدی متقاضی مشمول استاندارد اجباری در فرآیند‌ها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی است، باید ضوابط و مقررات ذی‌ربط را استقرار داده باشد.   ۷-  اگر واحد تولیدی، تولید کننده تجهیزات انرژی‌بر است باید در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر، حداقل جزو سه رتبه برتر انرژی مطابق با استاندارد‌های ملی مرتبط باشد.   گفتنی است، به منظور تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد و در راستای رشد تولید پویا مطابق با تحقق شعار سال در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی، واحد‌های تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری می‌باشند و صرفاً دومرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها صورت می‌پذیرد.   واحد‌های نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرآیند تولید آنها صورت می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • ژست سوئیسی استاندارد خودرو قیمت‌ها را افزایش می‌دهد؟
  • تدوین استانداردهای ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • تدوین استاندارد‌های ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد
  • فروش ۲۲۰۹ کیلو طلا در ۱۷ حراج/ فردا حراج بعدی برگزار می‌شود
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس