Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:32:31 GMT

مهلت یک هفته‌ای به تیم‌های بدهکار فوتبال

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۷۶۶

مهلت یک هفته‌ای به تیم‌های بدهکار فوتبال

«ابراهیم شکوری» با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد باشگاه‌های پرسپولیس، ملوان بندرانزلی، امید گناوه، پاس همدان، داماش گیلانیان، پارس جنوبی جم، سرداربوکان، شهدا بابلسر، ایرانجوان بوشهر، شهرداری تبریز، صنعت نفت آبادان، بعثت کرمانشاه، سپیدرود رشت، خونه به خونه بابل، شهرداری اردبیل، نساجی مازندران و استقلال اهواز تا یک هفته نسبت به پرداخت بدهی‌هایشان مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در این نامه تاکید کرده باشگاه‌ها نسبت به ارسال رضایت نامه های مربوط به پرداخت بدهی‌هایشان به طلبکاران، یک هفته فرصت دارند پس از رویت این نامه با توجه به شرایط موضوع نامه، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و نسبت به پرداخت بدهی‌هایشان اقدام کنند.
گفتنی است پس از گذشت مدت یک هفته‌ای و عدم ارسال رضایت نامه‌ها وفق بند الف و ب ماده ۸۹ مقررات یاد شده نسبت به جریمه نقدی و یا کسر امتیاز و یا محرومیت از ثبت نام بازیکن جدید و یا سقوط به دسته پایین تر حکم مقتضی صادر خواهد شد. این احکام وفق بند ۴ ماده ۸۹ قطعی بوده و فقط قابل اعتراض در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) خواهد بود و تبعات آن متوجه باشگاه‌ها است.
 

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی روز پنجشنبه ۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه شب‌های قدر، ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی با بخشش شاکیان و کمک یک خیر گنبدی آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بدهی این زندانیان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که به حرمت ماه مبارک رمضان، نیمی از این بدهی از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از مابقی این بدهی این زندانیان توسط خیر گنبدی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!