Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:20:00 GMT

گردش مالی بیش از یک میلیارد دلاری سیگار قاچاق در کشور

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۷۷۰

گردش مالی بیش از یک میلیارد دلاری سیگار قاچاق در کشور

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگارت اعلام کرد: گردش مالی سیگار قاچاق در کشوربیش از یک میلیارد دلار است، در حالی که سیگار قاچاق از هیچ استانداردی برای مصرف کننده برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عطاءالله معروف خانی امروز در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگارت با اشاره به گردش مالی بیش از یک میلیارد دلاری سیگار قاچاق در کشور گفت: این در حالی است که سیگار قاچاق از هیچ گونه استانداردی برای مصرف کننده برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور افزود: سال گذشته ۴۷ میلیارد نخ و در سال ۹۶ در مجموع ۴۹ میلیارد نخ سیگار در کشور تولید شد، در حالی که مصرف سالانه سیگار در کشور حدود ۷۵ میلیارد نخ است. 

وی بیان داشت: بر این اساس بخش قابل توجهی از نیاز کشور از طریق واردات سیگار قاچاق تامین می شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سیگار قاچاق گردش مالی رونمایی سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد

سرهنگ تقی توئی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

کد خبر 6086249

دیگر خبرها

  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • فروش نخی سیگار، ممنوع
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • دخانیات در سال چند ایرانی را به کشتن می‌دهد؟
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل مصرف دخانیات
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات/ فروش سیگار به صورت نخی غیرقانونی است