Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:42:52 GMT

مسی، ناجی بارتومئو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۸۰۵

مسی، ناجی بارتومئو

مهاجم آرژانتینی با درخشش و اظهارات اخیرش شرایط را برای رییس باشگاه بارسلونا بهبود بخشید.

به گزارش ایسنا، سایت آس اسپانیا نوشت: مسی، مسی، مسی، مسی... یک بار دیگر لیونل مسی چهار گل برابر ایبار به ثمر رساند. چهار گل برای چهار هفته‌ای که نتوانسته بود گلزنی کند. این پنجمین پوکر مهاجم بارسلونا در لالیگا بود، این در حالی است که به یادماندنی ترین پوکر در دیدار برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازیکن آرژانتینی سی و هشتمین هت‌تریک خود را در رقابت‌هایی به ثبت رساند که یک دهه است در آن حکمرانی می‌کند. با این حال مسی با درخشش خود می‌تواند شرایط باشگاه را بهتر کند.

ستاره آرژانتینی توانست هفته خیلی سخت خوسپ ماریا بارتومئو را با پایان خوبی همراه کند. او ابتدا اجازه نداد در جلسه‌ای که میان کاپیتان‌های تیم و رییس باشگاه برگزار شده بود تنشی به وجود آید. سپس در مصاحبه‌ای که با موندو دپورتیوو داشت مدام از نکات مثبت صحبت کرد. زمانی که روز بازی فرا رسید، چند دستگی در میان هواداران وجود داشت و شعارهای "بارتومئو، استعفا" و "مدیریت، استعفا" شنیده می‌شد مسی با یک حرکت زیبا نتیجه را یک بر صفر کرد.

اکنون در بارسلونا ستاره آرژانتینی تنها کسی است که می‌تواند موافقت همه را به همراه آورد. هواداران شاد بودند. آنها تنها به خاطر گل‌هایش خوشحال نبودند چون تیم را در هفته مهم فصل خوب می‌دیدند. آبی اناری ها فردا شب (سه‌شنبه) در لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی می‌روند و یکشنبه آینده در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید قرار می‌گیرند. مسی اجازه نداد بیش از این درباره مدیریت صحبت شود و نشان داد اولویت فوتبال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!