Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:50:47 GMT

مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۸۴۱

مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد

وزارت راه و شهرسازی از تعویق مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان این طرح خبر داد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار  اقتصادی خبرگزاری تسنیم متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛

«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1 با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی و ورود کد رهگیری از دلیل عدم تائید شرایط خود مطلع گردند و در صورت اعتراض به نتیجه پالایش، از اواخر هفته اول اسفند ماه 98، نسبت به درج اعتراض در همین سامانه اقدام نمایند.»

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با توجه به درخواست دانش‌آموزان و اولیاء آنان، مهلت ثبت نام در مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی که قبلاً تا ۲۸ فروردین معین شده بود، سه روز دیگر تمدید شد و تا روز ۳۱ فروردین دانش‌آموزان مهلت دارند ثبت نام خود را انجام دهند. همچنین روز‌های ۲۹ تا ۳۱ فروردین، امکان ویرایش ثبت نام برای کسانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند وجود خواهد داشت.
گفتنی است اختلال ایجاد شده در درگاه پرداخت که از ظهر روز ۲۵ فرودین، ثبت نام کاربران را با مشکل مواجه کرده بود، برطرف شده و متقاضیان می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. پس از پایان مهات ثبت نام دانش آموزانی که ثبت نام خود را قطعی نکرده و وجه را پرداخت ننموده‌اند، از سامانه ثبت نام حذف می‌شوند.
 

دیگر خبرها

  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت کودکستان‌ها برای تکمیل فرآیند محاسبه شهریه
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ️تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها؛ جاماندگان ثبت‌نام کنند
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟