Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به طرح موسوم به «معامله قرن» تصریح کرد که نقشه‌های جغرافیایی آمریکایی-اسرائیلی از منطقه [و مرزهای فلسطین] به کسی اعتبار قانونی نخواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین، با اشاره به طرح موسوم به «معامله قرن» تصریح کرد که «نقشه‌های آمریکایی-اسرائیلی به کسی اعتبار قانونی نخواهد داد» و هشدار داد که شهرک‌نشینی «رو به زوال» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری «وفا»،‌ سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در ارتباط با طرح موسوم به معامله قرن گفت‌ «نمی‌توان این نقشه‌های [جغرافیایی] مغایر با قوانین بین‌المللی را به [تحمیل] سیاست عمل انجام شده تبدیل کرد».

نبیل ابوردینه در ادامه با اشاره نقشه سال ۱۹۶۷ فلسطین تاکید کرد که این نقشه تنها نقشه‌ای است که می‌توان آن را به رسمیت شناخت.

ابوردینه از جامعه بین‌الملل خواست برای جلوگیری از این اقدام خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه سریعتر دست به کار شود و در ادامه هشدار داد که این اقدام هرگونه فرصت برای تامین صلح عادلانه و فراگیر و آن هم بر پایه قوانین بین‌المللی از بین خواهد برد.

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان ضمن تجدید حمایت از محمود عباس رئیس این تشکیلات تاکید کرد که موضع‌گیری سرسختانه فلسطینیان قادر است این توطئه‌ها را ناکام بگذارد.

او در پایان اظهاراتش درباره توطئه‌‌ی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت که این اقدام تنها منطقه و جهان را به سوی افراط‌گرایی و تنش بیشتر سوق خواهد داد و همچنین تاکید کرد که تصمیم فلسطینیان تنها راه و اساس هرگونه حل و فصل خواهد بود.

«معامله قرن» به طرح دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا گفته می‌شود که برای ایجاد سازش دولت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس تدوین شده و آن را طرح صلح می‌خوانند. بنا بر این طرح، رژیم اسرائیل، در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و همچنین الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند اما نه پایتختی قدس را می‌پذیرد نه بازگشت میلیون‌ها آواره را.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: معامله قرن فلسطین تشکیلات خودگردان سخنگو ابو ردینه تشکیلات خودگردان معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد