Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس یکی دیگر از نقاط قوت بودجه سال آینده را، اختصاص وام ۵۰ میلیون تومانی ازدواج به هرکدام از زوج‌ها دانست وگفت: این میزان تسهیلات با بازپرداخت ۷ ساله است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس دهم در جلسه امروز (دوشنبه، 5 بهمن) در موافقت با کلیات لایحه بودجه 99 گفت: در بودجه سال 99 پیش‌بینی شده که 5 هزار میلیارد تومان به وزارت آموزش و پرورش تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق تعیین درآمدهای مالیاتی افزایش عدالت مالیاتی در بودجه سال 99 مورد توجه قرار گرفته و بر مالیات بر خانه‌ها و خودروهای گران‌قیمت و نیز خانه‌های مسکونی خالی در بودجه 99 تأکید شده است.

نماینده مجلس:در بودجه 99 شرایط جنگ اقتصادی در نظرگرفته نشده استرحیمی: بنیه دفاعی کشور در بودجه 99 تقویت شده استقاضی پور:بودجه 99 فزاینده و ناکارآمد استکواکبیان:بودجه سال 99 واقع گرایانه نیست/دولت به وضعیت کشور در تدوین بودجه توجه نکرده است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در بودجه سال 99 به بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد توجه شده است، اظهار داشت: طبق قانون برنامه ششم توسعه می‌بایست بودجه‌ریز بر مبنای عملکرد باشد که در بودجه سال 99 در کنار صرفه‌جویی، به این موضوع نیز توجه شده است.

ذوالقدر، یکی از نقاط قوت بودجه سال 99 را افزایش اعتبار برای کاهش خط فقر به 18 هزار میلیارد تومان دانست و افزود: نباید در کشور اسلامی ما فقط کارگران، کارمندان و اقشار و ضعیف مالیات بدهند و پولدارها از پرداخت مالیات شانه خالی کنند.

 وی ادامه داد: در بودجه سال آینده 6 هزار میلیارد تومان برای یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان و 3 هزار میلیارد تومان نیز برای رتبه‌بندی فرهنگیان اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در بودجه سال آینده 500 میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست و بدسرپرست خانوار اختصاص یافته است، گفت: در بودجه سال آینده بیمه هنرمندان، قالیبافان، صنایع دستی و راهنمایان تورهای گردشگری را نیز تصویب کردیم.

ذوالقدر همچنین در پایان یکی دیگر از نقاط قوت بودجه سال آینده را، اختصاص وام 50 میلیون تومانی ازدواج به هرکدام از زوج‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات با بازپرداخت 7 ساله است که کمک به سزایی به زوجین و ترویج فرهنگ ازدواج خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سیده فاطمه ذوالقدر کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس بودجه ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیده فاطمه ذوالقدر کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس بودجه ایران سیده فاطمه ذوالقدر کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس بودجه ایران نماینده مردم تهران در مجلس هزار میلیارد تومان بودجه سال آینده بودجه سال 99 قوت بودجه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس مصوبه‌ای در مورد اخذ مالیات از مهریه نداشته است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت فاطمه قاسم پور در مورد موضوع اخذ مالیات از مهریه که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود، افزود: چنین قانون و مصوبه ای در مجلس تصویب نشده و به تبع در رویه جاری قوه قضاییه نیز چنین چیزی وجود ندارد.

قاسم پورادامه داد: اوایل مجلس یازدهم تعدادی از نمایندگان طرح‌هایی را در موضوع مهریه تدوین کردند و یکی از پیشنهاداتی که همان زمان مطرح شد، موضوع مالیات بر مهریه بود که کنار گذاشته شد.

وی با بیان اینکه ارائه‌دهندگان این پیشنهاد تصور می‌کردند مالیات بر مهریه می‌تواند سبب کاهش میزان مهریه شود، ادامه داد: اگرچه کم‌ بودن میزان مهریه حسن است اما برای ترویج آن لازم است از ابزارهای فرهنگی استفاده کرد و چنین طرح‌هایی صرفاً سبب افزایش بار مالی ازدواج به ویژه برای خانواده دختر می‌شود و موانع ازدواج را بیش از پیش می‌کند در هر صورت، در حال حاضر چنین قانونی نداریم و این خبر شایعه است.

دیگر خبرها

  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • مجلس مصوبه‌ای در مورد اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • شکست کامل قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اصرار | نرخ فرزندآوری سال ١۴٠٢چطور شد؟
  • چرا قانون فرزندآوری با آن همه بودجه شکست خورد؟
  • قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت از پیامک