Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:27:35 GMT

تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا در کرمان بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۹۷۹

تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا در کرمان بهره‌برداری شد

تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا شهر کرمان که به همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء احداث و تکمیل شد، با حضور مسئولان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فلاح مدیرگروه تخصصی شهید رجایی وابسته به قرارگاه سازندگی خانم‌الانبیاء امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا با بیان اینکه در این پروژه از آخرین تکنولوزی روز دنیا بهره گرفته شده و کیفیت و زیبایی خاصی دارد، عنوان کرد: این پروژه شامل دو پل به طول‌های ۵۰۰ و ۸۰۰ متر است و ۱۶۶ شمع در آن زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۱ ستون و ۳۱۱ سگمنت در این پل‌ها به کار رفته و ۲۵ هزار مترمکعب مجموع بتن‌ریزی و ۴ هزار تن آماتور این پروژه است.

فلاح ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا سه سطحی کار شده و تاثیر به سزایی در کاهش حوادث این منطقه از شهر دارد.

وی گفت: در اجرای این پروژه معارض‌های تاسیساتی زیادی در مخابرات، آب، برق، گاز و فیبرنوری مواجه بودیم که با همکاری معاون عمرانی استانداری و دستگاه‌های مربوطه برطرف شد.

فلاح ابراز داشت: ۹۶ درصد نیروهای گروه تخصصی شهید رجایی که پروژه‌های متعددی را در استان در دست اجرا دارد، بومی هستند.

لزوم تسریع در بزرگراه شرقی - غربی شهر کرمان

محمد فرشاد رئیس شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: شورای پنجم برای به ثمر رسیدن این پروژه‌ها، هر آنچه در توان داشت برای هماهنگی و هموار کردن راه انجام داد.

وی افزود: هیچ پیشنهاد و درخواستی از پروژه‌های عمرانی شهرداری به ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء نشده که به دست ما برسد و تصویب نشود و همکاری برای تامین منابع، مصوبات برای واگذاری زمین و تهاتر و رفع معارض انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، تسریع در اتمام و بازگشایی بزرگراه شرقی - غربی شهر کرمان به طول ۱۶ و به نام سردار قاسم سلیمانی تاکید کرد.

قطعا ما از قرارگاه می‌خواهیم پروژه‌های جدید دیگری در استان داشته باشد

استاندار کرمان اظهار داشت: از سیاست‌های مدیریت‌های جدید و فعلی استان توجه به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است که قابل تقدیر است و این سیاست باید در مورد دیگر پروژه‌ها هم صورت گیرد.

محمدجواد فدائی با بیان اینکه تا جایی مطلع هستم این پل ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته است که ۱۰ درصد درآمد شهری کرمان است، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام منابع مالی استان را به خود اختصاص می‌دهد و لذا پروژه‌ها با تاخیر شروع و اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قرار بود دهه فجر این پل شهید بادپا افتتاح شود که تاخیر زیادی را در آن شاهد نیستیم، گفت: طبق صورت جلسات قبلی ۱۵ تیر ۹۹ تاریخ اتمام پل امیرکبیر است و امیدواریم محقق شود.

فدائی افزود: قطعا ما از قرارگاه می‌خواهیم پروژه‌های جدید دیگری در استان داشته باشد اما اینکه آیا لزوما پروژه‌های که قبلا عنوان کردیم باشد یا برنامه‌ریزی جدیدی باشد باید تصمیم گرفت.

وی با اشاره به روز مهندس گفت: نکته مهم در مهندسی این است که مهندس رفتار جامعه را تعریف می‌کند. مثلا اگر در پل بادپا، طرح مهندسی دیگری تعریف می‌شد متناسب با آن رفتار ترافیکی جامعه تغییر می‌کرد.

انتهای پیام/80017/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کرمان قرارگاه خاتم الانبیاء پل تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا شهر کرمان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید

ایسنا/تهران سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بعد از گذشت بیش از یک دهه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان شهریار درخصوص افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: عملیات آغاز این پروژه در سال ۱۳۸۸ شروع شد و در سال ۱۳۹۹ با پیشرفت ۴۴ درصدی کار آن متوقف گردید که با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پروژه مجددا شروع به فعالیت کرد و امروز به بهره برداری رسید. این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیربنای ۱۲۵۰ متر احداث گردید.

علیرضا فاتحی نژاد در ادامه افزود: افتتاح پروژه های ورزشی سهم بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد و توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی در تربیت نیروی انسانی کشور نقش اساسی ایفا می‌کند. توسعه و حمایت از ورزش مخصوص یک ارگان خاص نیست بلکه همه ادارات و سازمان ها باید به توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار این شهرستان با اشاره به الگو بودن ورزشکاران برای جوانان گفت: شهرستان شهریار ورزشکاران و نام آورانی را در دامان خود پرورش  داده است که الگویی برای تمام جوانان هستند و می‌توانند نقش راهبردی در جامعه داشته باشند. ما باید با افزایش سرانه های ورزشی زمینه شور و نشاط اجتماعی را برای بهره مندی آنها از فضای ورزشی ایجاد کنیم.

فاتحی نژاد در پایان تصریح کرد: طی دو سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش کشور ایجاد شده است برای همین تلاش داریم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌ تمام مانند افتتاح سالن ورزشی شهدای فردوسیه زمینه را برای توسعه بیش از پیش ورزش فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه