Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@22:29:04 GMT

منتخبان مردم باید تمام سلایق را نمایندگی کنند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۹۸۰

منتخبان مردم باید تمام سلایق را نمایندگی کنند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: منتخبان مردم باید تمام سلایق را نمایندگی کنند و در جلب رضایت عامه مردم بکوشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور بیانیه‌ای در پی برگزاری انتخابات مجلس تصریح کرد: مردم نجیب و مسلمان استان سمنان در دوم اسفند 1398 بار دیگر حماسه‌ای نو آفریدند و با حضور پرشور در انتخابات، جلوه‌ای دیگر به افتخارات نظام افزودند و پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس اسلامی را تقویت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات نیز که در زمینه‌سازی حضور پرشور مردم نقش‌آفرینی کرده‌اند، شایسته تقدیرند؛ به‌ویژه آن‌ها که به جهت کسب این کرسی، اخلاق را به مسلخ نکشاندند و با در نظر داشتن اصول انسانی، در گرم‌تر شدن تنور انتخابات کوشیدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: اینک که نشان اعتماد مردم شریف حوزه‌های انتخابیه استان سمنان را دریافت کرده‌اید و مسؤولیت سنگین نمایندگی مردم را بر عهده گرفته‌اید، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت خدمتتان عرضه می‌داریم انتظارها از منتخبان مردم برای حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی صدچندان شده است؛ امید که در این راه مؤید به تأییدات الهی باشید.

دامغانی بیان کرد: آرایی که به سبد رقبای انتخاباتی ریخته شده است نیز مشعر بر تفاوت سلایق است؛ سلایقی که اکنون، شما باید تمامی آن‌ها را نمایندگی کنید و در جلب رضایت عامه مردم بکوشید.

وی تصریح کرد: بی‌تردید منتخبان ملت، نقشی مهم در افزون‌تر کردن سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند. رجای واثق داریم که با رفتار مسؤولانه خود در برابر مردم و انجام صحیح وظایف نمایندگی، این سرمایه اجتماعی را تقویت خواهید کرد و بدین واسطه سبب‌ساز استحکام بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی خواهید شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ در این مسیر پرتلاطم، ما را در کنار خود بدانید. مادام که سخن مردم در میان باشد، دست یاری به‌سوی منتخبان مردم دراز می‌کنیم و دست همکاری‌شان را به گرمی می‌فشاریم؛ باشد که گامی در جهت رضایت خدای متعال، تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای برداشته باشیم.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان سرمایه اجتماعی فرمانده سپاه انتخابات مجلس فرمانده سپاه قائم آل محمد منتخبان مردم استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم شاهرود از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

مردم ولایتمدار شاهرود ظهر امروز حمایت خود را از اقدام سپاه پاسداران و حمله پهپادی به اسرائیل را اعلام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران که در پاسخ به حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران انجام شد موج خوشحالی مردم ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان سمنان را به همراه داشت.

 مردم ضمن قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز داشتند باید پاسخ جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را داد.

گفتنی است سپاه پاسداران بامداد امروز یکشنبه، فروند‌ها موشک و پهپاد به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، شلیک کرد.

این پاسخ مشروع و قانونی جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه است که موجب شهادت تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان و همراهان آنان شد.

گفتنی است اجتماع مردم غیور سمنان در حمایت از انتقام مقتدرانه موشکی و پهبادی نیروهای مسلح و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی عصر امروز در میدان سعدی و معراج شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»
  • تجمع های حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی در استان سمنان+ فیلم
  • تجمع های حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی در استان سمنان
  • حمایت مردم شاهرود از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • اجتماع مردمی در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اتمام حجت فرمانده کل ارتش ایران با آمریکا و اسرائیل | تمام پایگاه‌ها و منافع‌تان اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شود
  • حمایت مردم استان سمنان از حملات پهپادی سپاه+ فیلم
  • حمایت مردم استان سمنان از حملات پهپادی سپاه