Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور خبرنگاران برخی رسانه‌ها از امروز، دوشنبه پنجم اسفند ماه در وزارت بهداشت تشکیل شد.

این ستاد با هدف مخابره اخبار رسمی و موثق درباره وضعیت شیوع کرونا ویروس در کشور تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است