Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا را به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت محول کرد.

به گزارش روز دوشنبه گزارش وبدا، متن این ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی ربیعی

سخنگوی محترم دولت و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

با عنایت به ابلاغ شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ رئیس جمهور محترم، بدین‌وسیله مدیریت کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا به جناب‌عالی محول می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدیهی است مدیریت جو روانی کشور و مقابله با شایعه پراکنی های مغرضانه و ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت آگاهی جامعه از مهمترین مساعدت هایی است که ستاد و اینجانب می توانیم از آن بهره مند شویم.
جهت همراهی، همکاران اینجانب در روابط عمومی و معاونت های ذیربط در خدمت جنابعالی خواهند بود.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۴۳ نفر در کشور به صورت قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هشت نفر فوت کرده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/00305o

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ربیعی کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق

به گزارش قدس آنلاین، جلسه ستاد اقتصادی دولت صبح امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بسترهای قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

همچنین رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند