Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سپاهان عقیده دارد بازی روز گذشته با پرسپولیس نباید لغو می‌شد و قوانین موجود در این مورد صراحتاً نظر می‌دهد.

مسعود تابش در گفتگو با  ایلنا در خصوص شرایط دیدار روز گذشته سپاهان - پرسپولیس و لغو این دیدار اظهار داشت: این بازی نباید لغو می‌شد و قوانین در این مورد صراحتاً عنوان کرده است که تا چه میزان تاخیر منجر به لغو بازی می‌شود ولی تیم پرسپولیس حاضر به برگزاری بازی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ادعای پرسپولیسی‌ها در مورد 3-0 شدن بازی به نفع آنها گفت: نمی‌دانم چطور چنین ادعایی می‌کنند در حالیکه قوانین مشخص است که چه می‌گوید. ما ساعت 16:30 وارد ورزشگاه شدیم و ساعت 16:55 هم آماده بازی بودیم و این را اعلام کردیم ولی پرسپولیس حاضر به آمدن در زمین نشد و ما هم در زمین ماندیم تا اگر شرایط برگزاری بازی بود برگزار شود ولی آنها ورزشگاه را ترک کردند و قوانین هم در این مورد مشخص است.

مدیرعامل سپاهان در مورد تاخیر این تیم در ورود به ورزشگاه هم عنوان کرد: ما به دلیل تجمع مردم جلوی درب هتل نتوانستیم به موقع خارج شویم و با مسئولان فدراسیون هم تماس گرفتیم و 30 دقیقه برای ورود به ورزشگاه وقت گرفتیم و ساعت 16:30 هم در ورزشگاه بودیم و بلافاصله برای گرم کردن بازیکنان به رختکن رفتند. با توجه به اینکه لباس گرم کردن با لباس بازی متفاوت است و باید لباس گرم کردن می‌پوشیدند ولی همان اول لباس بازی پوشیدند و در راهرو مشغول گرم کردن شدند تا هرچه زودتر آماده بازی شویم.

تابش در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا کسی در زمین نبود تا مشخص شود این تیم می‌خواهد بازی کند هم گفت: دلیلی نداشت به زمین بیاییم و فرصت این کار را هم نداشتیم. ما در راهروی ورزشگاه نقش جهان موکت پهن کردیم و آنجا محل مناسبی برای گرم کردن بود و وقت این را نداشتیم به زمین بیاییم و خودمان عجله داشتیم هرچه زودتر به بازی برویم و همه هم می‌توانستند بیایند ببینند و به خود آقای مرادی ناظر بازی هم اطلاع دادیم. ما 16:55 آماده بازی بودیم ولی تا وارد زمین شدیم پرسپولیسی‌ها با تاکید مسئولانشان از زمین خارج شدند و منتظر بودند ما بیاییم تا آنها بروند و مسئولان این تیم میگفتند سریع از زمین خارج شوید. در قانون آمده است که بعد از 80 دقیقه تاخیر بازی لغو شود.

وی ادامه داد: همه این مسائل در حالی است که ما اصرار داشتیم به خاطر منافع باشگاه بازی به زمان دیگری موکول شود. گفتیم هر زمان دیگری که شما در نظر گرفتید بازی می‌کنیم و حتی اگر در فاصله 2 یا 3 روز از بازی دیگرمان هم بود مشکلی ندارد و بازی می‌کنیم ولی قبول نکردند. از همه جا با ما تماس گرفتند که به خاطر منافع ملی بازی کنید و بهانه دست عربستان و AFC ندهید که میزبانی را از ایران بگیرند و ما به همین خاطر از حق خودمان و هواداران سپاهان گذشتیم.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: این بازی باید لغو و به زمان دیگری موکول می‌شد. من مطئنم اگر بازی در تهران بود و پرسپولیس میزبان بود آن را خیلی راحت لغو می‌کردند. مطمئنم و هیچ شکی در این مورد ندارم. بازی ما با استقلال در جام حذفی همه کارهایش برگزار شد و بلیت فروشی شد و جلسه شورای تامین برگزار شد و نشست هماهنگی برگزار شد و آماده بازی بودیم ولی گفتند به دلیل آلودگی هوا بازی لغو است ولی دلیلش آلودگی نبود و استقلال در آن مقطع شرایط خوبی نداشت و مربی‌اش از ایران رفته بود و برای همین بازی را لغو کردند.این بار هم اگر بازی تهران بود مطمئنم لغو می‌کردند.

تابش در ادامه صحبت‌هایش افزود: همیشه بازی ما با این تیم محترم با مشکلاتی مواجه می‌شود و دلیلش نمی‌دانم. چیست. آن بازی نیمه نهایی جام حذفی که می‌خواستند 50-50 کنند و حق هواداران ما را به پرسپولیس بدهند و در نهایت هم 30 درصد سکو را به آنها دادند. بازی لیگ را هم همه دیدند که فغانی چطور بازی را برای پرسپولیس در آورد. بازی رفت هم که شب بازی بازیکن ما را محروم کردند و این بار هم که اینطور شد. نمی‌دانم چرا همیشه بازی ما با پرسپولیس دچار چنین شرایطی می‌شود. دیگر برای همه روشن است که چه مسائلی وجود دارد. چطور در بازی فینال جام حذفی چندین ساعت تاخیر به خاطر هواداران پرسپولیس صورت گرفت و بازی لغو نشد؟

وی در مورد اینکه سپاهان در انتظار چه تصمیمی است هم گفت: قانون در این مورد مشخص است و حق با ماست. اگر یک زمان مناسبی برای این بازی تعیین کنند که با حضور هوادارانمان بازی کنیم ما مخالفتی نداریم ولی امیدوارم حکم عادلانه‌ای برای این بازی داده شود و نیاز نباشد از مراجع بین‌المللی و فیفا حق‌مان را پیگیری کنیم. همه اسناد و مدارک موجود است که تیم ما چه ساعتی وارد ورزشگاه شد. مشغول گرم کردن بود و حلقه اتحاد هم تشکیل دادند و چه ساعتی وارد زمین شدیم و قانون هم در این مورد صراحتاً می‌گوید که حکم چیست و جای شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل سپاهان در مورد توهین افشین پیروانی به سرمربی این تیم هم خاطرنشان کرد: من از آقای پیروانی انتظار چنین صحبتی نداشتم. او از خانواده محترمی است و با برادرش آقا غلام رفاقت دیرینه داریم و انتظار ما از آنها این است که احترام نگه دارند و هر حرفی به زبان نیاورند.

تابش در مورد توهین میناوند به مردم اصفهان هم گفت: در شأن من و مردم اصفهان نیست که در مورد هرکسی صحبت کنیم. این شخص که نامش را بردید را همه می‌شناسند و می‌دانند که چه شخصیتی دارد. او به اشتباه مدتی به فوتبال اصفهان و سپاهان تحمیل شد و قضایایی وجود داشت که خودش می‌داند و بازش نمی‌کنم. در شأن من نیست جواب آن شخص معلوم الحال را بدهم.

لینک کوتاه: asriran.com/00305n

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تابش سپاهان پرسپولیس مدیرعامل سپاهان آماده بازی بازی ما گرم کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم

صحبت های یک هوادار سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد