Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور عراق تردد متقابل شهروندان خود و ایران را برای ۱۵ روز ممنوع کرد.

به گزارش مشرق به نقل از گمرک ایران، سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق ضمن تمدید ۱۵ روزه ممنوعیت ورود افراد از ایران به این کشور، سفر اتباع خود به ایران را نیز برای مدت مشابهی ممنوع کرد.

گفتنی است؛ عراق در یک اقدام احتیاطی باهدف پیشگیری از سرایت ویروس کرونا به این کشور، تردد شهروندان دو کشور را ممنوع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا گمرک ایران عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر یزد

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه، ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه، رعد و برق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات و نواحی با اقلیم سرد، بارش برف پیش بینی شده‌ است که احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به ویژه گردنه‌ها کولاک برف وجود خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در این شرایط جوی با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجات گران هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان در آماده‌باش هستند.

عشقی تاکید کرد: به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفرهای برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند و دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیروهای جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، عنوان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

کد خبر 6078998

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • آماده باش نیرو‌های هلال احمر استان یزد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر یزد
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع ما حمله کند، آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد
  • رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران