Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:38:40 GMT

ویروس کرونا نشست پارلمان کره جنوبی را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۲۰۲

ویروس کرونا نشست پارلمان کره جنوبی را تعطیل کرد

مقامات کره جنوبی پس از اینکه فهمیدند در نشست هفته گذشته پارلمان یک فرد مبتلا به ویروس کرونا حضور داشته نشست امروز (دوشنبه) مجلس را لغو کردند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دولت، مجلس و قوه قضاییه کره جنوبی در تلاش هستند تا شیوع ویروس کرونا را دفع کنند و همین امر باعث شده نهادهای دولتی فعالیت‌های روزانه خود را تعلیق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز دوشنبه 161 مورد جدید ابتلا به کرونا در کره جنوبی گزارش شد تا مجموع مبتلایان به این ویروس در کره جنوبی به 763 نفر افزایش یابد و هفت نفر نیز جان خود را بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.  

بر اساس گزارش خبرگزاری «یونهاپ»، مجلس ملی کره جنوبی پس از اینکه اطلاع یافت در نشست هفته گذشته این مجلس یک فرد مبتلا به کرونا شرکت کرده بود، جلسه امروز (دوشنبه) خود را لغو کرد. هم حزب حاکم و هم حزب مخالف با لغو نشست امروز مجلس موافقت کردند.

پیشتر وزیر بهداشت کره جنوبی هشدار داد:‌ «اگر مقامات نتوانند شیوع ویروس کرونا را در شهر داگو مهار کنند احتمال زیاد دارد این ویروس به سرتاسر کشور سرایت پیدا کند.»

نگاه مدیریت جهادی به «کرونا»اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود«کرونا» به بحرین رسیدلبنان| تدابیر پیشگیرانه دولت برای مقابله با ویروس کرونا


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی ویروس کرونا کره جنوبی ویروس کرونا ویروس کرونا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجشنبه ها تعطیل شد!

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین گودرزی درخصوص نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع بررسی ساماندهی تعطیلات گفت: امروز در این جلسه با افزایش یک روز به تعطیلات هفته و تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه موافقت شد لذا روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه این تصمیم در کمسیون اجتماعی مجلس با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی به عنوان نماینده دولت اتخاذ شد، افزود: دولت نیز با تعطیلی روزهای پنجشنبه علاوه بر جمعه ها موافق بود به عبارت دیگر کمیسیون اجتماعی مجلس به نظر دولت برگشت.

وی ادامه داد: این مصوبه در راستای لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بود ضمن اینکه ساعات کاری هفته نیز از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش یافت به این معنا که در ماه ۱۶ ساعت از ساعات کاری موظفی کارکنان دولت کاسته شده است. آغاز و پایان ساعت کاری روز نیز با تصمیم دولت و متناسب با فصول سال تغییر می کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: یک اختلافی که وجود داشت این بود که ما روز تعطیلی هفته را مراعا بگذاریم تا دولت خودش تصمیم بگیرد چه روزی تعطیل باشد اما نهایتا به این نتیجه رسیدیم که شأن قانون گذاری این است که روز تعطیلی در قانون مجلس شود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به فوریت داشتن لایحه مذکور این مصوبه امروز به هیأت رئیسه مجلس ارسال می شود تا در نخستین جلسه علنی خانه ملت به رأی گذاشته شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • پنجشنبه ها تعطیل شد!
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • پیام آیت‌الله موحدی کرمانی به منتخبان جدید مجلس
  • قالیباف در برزخ ریاست پارلمان /سرنوشت حدادعادلِ مجلس هشتم در انتظار اوست؟