Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی باشگاه‌های بدهکار اعلام شده و تنها یک باشگاه تبریزی در این لیست به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سرپرست دبیرکلی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد برخی باشگاه‌ها ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی ها خود فرصت دارند.

ابراهیم شکوری در این نامه‌ای که در سایت فدراسیون فوتبال کشور منتشر شده است، تاکید کرده باشگاه‌ها نسبت به ارسال رضایت نامه‌های مربوط به پرداخت بدهی‌ها به طلبکاران یک هفته فرصت دارند پس از رویت این نامه وفق شرایط موضوع نامه به کمیته انضباطی فدراسیون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است پس از گذشت این مدت و عدم ارسال رضایت‌نامه‌ها وفق بند الف و ب ماده 89 مقررات یاد شده نسبت به جریمه نقدی و یا کسر امتیاز و یا محرومیت از ثبت نام بازیکن جدید و یا سقوط به دسته پایین‌تر حکم مقتضی صادر خواهد شد. این احکام وفق بند 4 ماده 89 قطعی بوده و فقط قابل اعتراض در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) خواهد و تبعات آن متوجه باشگاه‌ها است.

در بین 17 باشگاهی که در لیست اسامی‌شان ذکر شده تنها اسم باشگاه شهرداری از تبریز به چشم می‌خورد که عملا این باشگاه وجود خارجی نداشته و امتیاز آن به باشگاه علم و ادب تبریز واگذار شده است.

3 نماینده دیگر تبریز در مسابقات کشوری تراکتور، ماشین‌سازی و محتشم تبریز باشگاه‌های فاقد بدهی در فوتبال ایران هستند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز باشگاه های بدهکار فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فارس تبریز شهرداری شکوری تراکتور ماشین سازی محتشم تبریز باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟