Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛ حجت الاسلام حسن هنرمند روز دوشنبه پنج اسفند، در دیدار با جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آجا که در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم آماده همکاری با عوامل برگزاری این کنگره ارزشمند است.
وی اضافه کرد: کنگره های شهدا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی شهدا به نسل های انقلاب موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از طریق این کنگره ها نسل های انقلاب می توانند با سیره شهدا که آنان را به این درجه والای انسانی رسانده آشنا شوند و سبک زندگی شهدا را الگو قرار دهند.
جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی در این نشست گفت: کنگره شهدای ارتش در استان قم مهر ماه سال آینده برگزار می گردد و تا برگزاری این کنگره  پنج یادواره در قم برپا می شود که در هر یادواره یاد و
خاطره ۱۱۰ شهید ارتش در استان قم گرامی داشته خواهد شد.
دکتر حمید رضا سهیلی افزود: ارتش از استان قم ۵۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده که تلاش داریم تا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدارهایی در فاصله اسفند تا مهر ماه سال آینده با تمامی این خانواده ها انجام شود.
وی افزود: خوشبختانه مدیرکل بنیاد استان قم  از انسانهای دغدغه مند در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و نشر ارزشهای دوران دفاع مقدس است و امید است با همکاری ارتش و بنیاد شهید بتوانیم یادواره ها ، دیدارها و در نهایت کنگره اثر گذاری را در استان قم داشته باشیم.
وی با اشاره به مظلومیت شهدای ارتش در استان قم  ادامه داد:برگزاری این یادواره ها و کنگره ها موجب معرفی شایسته شهدای ارتش در استان قم است.

46

کد خبر 1356477

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم بنیاد شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران