Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس در جلسه علنی امروز برای پیگیری وضعیت کرونا و زلزله آذربایجان غربی به ۲ کمیسیون تخصصی مجلس ماموریت داد.

 به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه پنجم اسفند) در نطق پیش از دستور با بیان اینکه از ملت عزیز تقاضا دارم در بحث مبارزه با ویروس کرونا، دستورالعمل‌های ستاد ملی با این امر را به دقت رعایت کنند، گفت: از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز می‌خواهم مستمراً و با دقت موضوع را زیر نظر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس با اشاره به زلزله آذربایجان غربی، اظهار داشت: لازم است کمیسیون عمران مجلس نیز در زلزله آذربایجان غربی پیگیری لازم را کند تا دستگاه های اجرایی با سرعت به کمک زلزله زدگان بشتابد؛ این دو کمیسیون گزارش کار خود را به مجلس ارائه کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی زلزله آذربایجان غربی ویروس کرونا زلزله آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی عصر یکشنبه در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهرها، افزود: اولویت کار ما رفع مشکلات مردم در این کمیسیون‌هاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و طبق قانون در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

عتباتی بیان کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود بنابراین باید اولویت کاری ما تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است، گفت: فعالیت مؤثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر قابل قبول و نتیجه بخش بوده و تداوم آن جزو برنامه‌های ماست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات این استان به دست آمده و از ۴۰۱ پلاک، ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده است.

حسین مجیدی افزود: ۱۶۴ پلاک نیز طبق قوانین در حال اقدام است که امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

کد خبر 6084905

دیگر خبرها

  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد