Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به یکی از مشکلات در روند بررسی کلیات بودجه 99، گفت: متأسفانه نمایندگان فرصت کافی برای ارائه پیشنهادات خود نداشته‌اند چرا که اکثر آنها درگیر انتخابات بوده‌اند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمدحسین فرهنگی»، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات بودجه 99 در موافقت بااین لایحه با اشاره به جنبه‌های مثبت گزارش کمیسیون تلفیق، گفت: سقف پایین و حداقل حقوق یکی از مشکلات بودجه سال گذشته بود که افزایش قابل توجهی داشت از طرفی یکی کردن یارانه‌ها یکی از نکات مثبت بودجه سال 99 است چرا که مشکلات و ناعدالتی‌های زیادی را ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه‌ریزی عملیاتی یکی از اقدامات بسیار مهم دولت در تنظیم بودجه سال آتی است، ادامه داد: بودجه‌ریزی عملیاتی در شرایط فعلی اقتصادی کشور کار آسانی نبوده و اقدام دولت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به یکی از مشکلات در روند بررسی کلیات بودجه 99، افزود: متأسفانه نمایندگان فرصت کافی برای ارائه پیشنهادات خود نداشته‌اند چرا که اکثر آنها درگیر انتخابات بوده‌اند و این لایحه بودجه بدون پیشنهادات بسته شد از این رو خواهشمندم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تدبیری بیاندیشد و حتی با ایجاد فرصت یک روزه برای ارائه پیشنهادات می‌تواند تأثیر بسیاری بر آرای مخالفان لایحه بودجه داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نحوه افزایش حقوق‌ها را یکی دیگر از مشکلات بودجه سال آینده دانست و گفت: بهتر است برای افزایش حقوق‌ها به جای درصد ثابت رقم ثابتی در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین