Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@05:42:04 GMT

میوه شب عید در کرمان تعیین تکلیف شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۴۰۹

میوه شب عید در کرمان تعیین تکلیف شد

نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان با پرداختن به موضوع توزیع شکر در آستانه سال جدید، قیمت آهن آلات و میوه شب عید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مهدی حسینی نژاد دوشنبه ( 5 اسفند) در ستاد تنظیم بازار استان گفت: اگر نمایشگاه بهاره در استان برگزار نشود؛ کالاهای اساسی مانند شکر، گوشت، قند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. را  در چند نقطه سطح شهر در مکان های مشخص توزیع کنیم لذا باید فکری برای نحوه توزیع شود.

 

 

مدیرکل صمت استان کرمان درباره توزیع شکر اظهار داشت: قرار بود مجوز 3 هزار تن از موجودی انبار غله را برای توزیع دریافت کند که در جلسه قبل مصوب شد فعلاً مجوز هزار تن( 60 درصد خانوار و 40 درصد به بخش صنف و صنعت) گرفته شده و درخواست دریافت مجوز توزیع هزار تن برای نمایشگاه را داریم.

 

حسینی نژاد در خصوص بحث نظارت بر بازار گفت: در جلسات قبل تنظیم بازار بعد از افزایش قیمت بنزین دستگاه ها پای کار آمدند و توانستیم برای مدیریت بهتر ظرف 15 روز رصد داشته باشیم لذا درخواست داریم دستگاه ها در پایان سال نیز در خصوص نظارت و رصد بازار کمک کنند.

 

 

وی در ادامه به کانکس نظارت و بازرسی در میدان شهدا اشاره کرد و گفت: برای  دسترسی بهتر مردم و اینکه اگر در جایی در حق آنان اجحاف شد راحت تر بتوانند پیگیری کنند مکانی علاوه بر باغملی(میدان ولی عصر) در میدان شهدا نیز در نظر گرفتیم.

 

حسینی نژاد گفت: قیمت آهن(ورق، پروفیل و میلگرد) به صورت ملی به شدت بالا رفته اما پیشنهاداتی مبنی بر رصد بیشتر و نیز توزیع بیشتر توسط تولیدی ها داشتیم اما در بازار به شکل دیگر توزیع می شود که قرار شد در سطح کشور سهیمه ها ظرفیت سنجی شود که به صورت ملی دنبال می شود اما براساس کارگروه، واحدهای تولیدی باید توزیع بیشتری داشته باشند تا بازار را اشباع کنند.

 

سینا خسروی، معاون بازرگانی صمت شمال استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت ذخیره سازی سیب و پرتقال شب عید استان گفت: کل سیبی که برای استان در نظر گرفته شده بود به استان حمل شده بنابراین 470 تن سیب درختی در سردخانه کرمان و 140 تن سیب درختی در سیرجان است که تاکنون 610 تن سیب درختی به استان حمل شده است.

 

وی ادامه داد: بارگیری 80 تن پرتقال هم شروع شده و وارد سردخانه کرمان شده و بقیه آن نیز به تدریج وارد می شود.

 

مسلم مروجی، رئیس صمت جنوب استان کرمان در این جلسه بیان کرد: در حوزه جنوب قرارداد  170 تن سیب بسته شد که از امروز بارگیری آن انجام می شود و مشکلی در خصوص سیب نداریم و با پیگیری های استان و جنوب کرمان پرتقال والنسیاه نیز جزو تنظیم بازار قرار گرفت و جنوب کرمان به عنوان معین تأمین پرتقال(برای تعدادی از استان ها) بود که کمک بزرگی برای کشاورزان جنوب در خصوص پرتقال شد.

 

وی ادامه داد: 3 هزار و 800 تن پرتقال تأمین شده که مرتب بارگیری می شود و سهم استان کرمان هزار و 400 تن بود نزدیک به 80 تن بارگیری شده و برای ادامه مشکلی برای بارگیری ندارد.

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار کرمان حسینی نژاد استانداری کرمان استان کرمان تنظیم بازار تن سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ تن میوه تنظیم بازار در استان بوشهر ذخیره شد

عبدالحسین خلعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اقدامات تعاون روستایی این است که هر ساله در آستانه سال نو اقدام به تأمین و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان‌ها می‌کند.

وی با اشاره به خریداری ۵۵ تن پرتقال و ذخیره‌سازی آن بیان کرد: ۳۳ تن سیب نیز با قیمت تعیین شده توسط ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز در شهرهای مختلف استان بوشهر عرضه می‌شود.

مدیر تعاونی روستایی استان بوشهر از کاهش قیمت سیب و پرتقال از ۳۱ هزار تومان در هر کیلوگرم به ۲۹ هزار تومان خبر داد و افزود: علاوه بر واحدهای صنفی متعدد، ۱۲ غرفه در سطح شهر و نقاط پرتردد سیب و پرتقال را عرضه می‌کنند.

وی اضافه کرد: تلفن دریافت شکایت‌ها و پیشنهادها در غرفه‌های توزیع میوه وجود دارد تا مردم نظرات خود را اعلام کنند.

در شهر بوشهر توزیع میوه تنظیم بازار در بازار روز واقع در خیابان شکری، کنار مسجد توحید، میدان شهید باهنر، خیابان ساحلی، خیابان شهید عاشوری و در منطقه بهمنی جنب فروشگاه رفاه در حال انجام است با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

کد خبر 6058413

دیگر خبرها

  • ۸۸ تن میوه تنظیم بازار در استان بوشهر ذخیره شد
  • جزئیات توزیع میوه شب عید در شهرستان گچساران
  • آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در استان کرمان
  • توزیع میوه شب عید در سیستان و بلوچستان آغاز شد
  • توزیع میوه شب عید در استان فارس آغاز شد
  • آغاز توزیع میوه شب عید در استان همدان 
  • ۶۰۰ تن سیب و پرتقال از امروز در همدان توزیع می‌شود
  • آغاز توزیع میوه شب عید در همدان
  • توزیع میوه تنظیم بازار عید در خراسان‌شمالی آغاز شد
  • آغاز توزیع میوه شب عید در همدان