Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی بر ضرورت ضد عفونی کردن سرویس های حمل‌ونقل عمومی و مراکزی که تجمع مردمی صورت می گیرد تاکید کرد و گفت: این مسئله به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «اقبال عباسی» امروز (دوشنبه ۵ اسفند) در جمع خبرنگاران در استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همکاری و وحدت مردم و مسئولین یکی از راه های اساسی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه فرد خاصی گرفتار ویروس کرونا شده گزارش نشده است افزود: مردم استان با رد کردن شایعات موارد بهداشتی که به صورت مستمر توسط کارشناسان بهداشتی استان اعلام می شود را رعایت کنند.

 

وی ابراز کرد: به دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده است تا سالن های کنفرانس و مراکزی که تجمع مردمی زیادی دارد را ضدعفونی کنند.

 

عباسی بابیان اینکه ضد عفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی از وظایف شهرداری ها است گفت: شهرداری های سطح استان باید در کوتاه ترین زمان نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه گردهمایی، جلسه‌ های عمومی، تجمع، همایش و همچنین دعوت از میهمانان ملی و بین‌المللی به استان ممنوع است.

 

وی در خصوص اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور اعلام کرد این برنامه معنوی نیز در راستای سلامت ماندن دانش آموزان و دانشجویان استان ممنوع است.

 

عباسی یادآور شد: بخش های از بیمارستان های آیت الله کاشانی و هاجر با ظرفیت ۱۵۰ نفر و تجهیزات کامل برای مقابله با ویروس کرونا آماده شده است.

 

خاطرنشان می شود: شست و شوی منظم و صحیح دست‌ها و خودداری از تماس نزدیک با افراد با علائم حاد تنفسی و شبه آنفلوانزا از توصیه های پزشکان است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری سرویس‌های فوق العاده اتوبوس برون‌شهری در پایانه‌های مسافری

داریوش باقرجوان مديرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه از ۲۰ اسفندماه پیش‌فروش بلیت‌های حضوری و اینترنتی اتوبوس برای ایام نوروز آغاز شد، گفت: ظرفیت‌های مناسبی در اختیار سازمان راهداری قرار گرفته شده است؛ سفرهای نوروز از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد اما براساس مشاهدات میدانی مسافران از ۲۰ اسفندماه سفرهای نوروزی خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه از ۲۰ تا ۲۴ اسفند بخش حمل ونقل عمومی جاده ای با میزان تقاضای بالای بلیت مواجه شد که در این رابطه برنامه ریزی هایی صورت گرفت گفت: به اندازه کافی ظرفیت برای تردد مسافران به مقاصد مختلف وجود دارد؛ بعضاً مسیرهایی از مبدا استان تهران ممکن است که تقاضا بالا باشد لذا  برای این مسیرها سرویس فوق‌العاده با ظرفیت کامل در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۱۱ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در مسیرها مشغول به سرویس‌دهی هستند که از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ ناوگان در مسیرهای طولانی و ۳ هزار و ۷۰۰ ناوگان اتوبوس دیگر امکان تردد در مسیرهای کوتاه و درون استانی را خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر بازار چهارمحال و بختیاری
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • توصیه‌های بهداشتی قبل از مسافرت‌های نوروزی
  • برقراری سرویس های فوق العاده اتوبوس برون شهری در پایانه های مسافری
  • برقراری سرویس‌های فوق العاده اتوبوس برون‌شهری در پایانه‌های مسافری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به گروه‌های خونی
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری