Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:23:48 GMT

پشتیبانی مردم از نظام اسلامی به اثبات رسید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۴۲۲

پشتیبانی مردم از نظام اسلامی به اثبات رسید

مهدی بیات روز دوشنبه در  پیام خود آورده است:، بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور با بصیرت، باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه روابط بین‌الملل و ارتقای جایگاه امنیت ملی و تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.
بنابراین برخود لازم می‌دانم ضمن تقدیر از همه عوامل برگزاری این انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و عوامل نظامی و انتظامی، از مشارکت و حضور حماسی شما مردم فهیم استان البرز  در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸ و  تمام نامزدها، اعضای ستادها ، طرفداران آن‌ها که انتخاباتی سالم، قانونمند و با نشاط را رقم زدند صمیمانه تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بدیهی است که انتخابات عرصه رقابت افکار، اندیشه‌ها، عملکردها و رویکردهای یک جامعه آزاد است و در چنین رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر، اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است.
آن چه مسلم است این که تمام نامزدها با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه و پیشرفت منطقه در این مسیر گام نهادند و اینک که انتخابات به پایان رسیده است لازم است همه کاندیداها و اعضای ستادها، اختلافات را کنار گذاشته و رقابت‌ها را تبدیل به رفاقت کنند، بنابراین از تسری دادن اختلاف‌ نظرها در بین مردم پرهیز و با ارایه نظرات سازنده و دلسوزانه خویش، منتخبین ملت و مسوولان اجرایی را در راستای آبادانی و توسعه همه جانبه یاری دهند.
دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز " مهدی عسگری " از حوزه انتخابیه کرج شامل شهرستان های کرج، اشتهارد و فردیس، " علی حدادی" از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ شامل شهرستان های ساوجبلاغ ،نظراباد و طالقان به مجلس یازدهم راه یافت.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است