Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@11:06:30 GMT

برگزاری مراسم معارفه صفیری در کمیته داوران+عکس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۴۲۹

برگزاری مراسم معارفه صفیری در کمیته داوران+عکس

نشست معارفه رئیس کمیته داوران با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از انتصاب اسماعیل صفیری به عنوان رئیس جدید کمیته داوران، نشست معارفه وی با حضور ابراهیم شکوری، فریدون اصفهانیان، علیرضا سهرابی و اعضای کمیته داوران ظهر امروز (دوشنبه 5 اسفندماه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، پیش از این هدایت ممبینی ریاست کمیته داوران را بر عهده داشت اما وی برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده است که تا امروز موفق نشده مدارک مدیریتی خود را به مسئدولان ذیربط ارائه کند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته داوران جلسه معارفه فریدون اصفهانیان کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام

سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های یادمان‌های شهدای گمنام استان با تبریک پیشاپیش سال ۱۴۰۳ از برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان مازندران خبر داد و گفت: همانند سال‌های گذشته این مراسم با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس دیار علویان در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان برگزار خواهد شد.

او افزود: مراسم تحویل سال نو در جوار هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ساعت پنح صبح چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ تا لحظه تحویل سال نو همراه با دعا، نیایش و نورافشانی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی برگزاری آئین تحویل سال نو را در جوار یادمان‌های شهدای گمنام بصیرت افزا و معرفت آفرین دانست و گفت: برنامه‌های فرهنگی در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که مورد استقبال قرار گرفته است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رمضان در خوزستان از پهن شدن سفره های افطار تا برگزاری «گرگیعان»
  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد
  • تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است