Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  درباره سایت جدید دفن زباله‌های عفونی بیمارستان‌هایی که از بیماران مبتلا به کرونا نگهداری می‌کنند، گفت: سایت دفن بهداشتی پسماندهای بیمارستانی یعنی پسماندهای عفونی و خطرناک مدت‌هاست که در محل دفن زباله‌های تهران، آرادکوه است،‌ اما با توجه به آنکه ظرفیت این سایت تکمیل شده است،‌ مکان دیگری تعبیه شده تا پسماندها در آن محل دفن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره موقعیت مکانی سایت جدید، گفت: این سایت نیز در همان محدوده آرادکوه قرار دارد و زباله‌ها با رعایت تمهیدات بهداشتی و شرایط مناسب به آنجا انتقال داده می‌شوند.

نوری در خصوص شرایط انتقال پسماندهای بیمارستان‌های معین کرونا به محل‌ دفن اظهار داشت: زباله‌های بیمارستانی حتما باید در کیسه‌ها و سطل‌های مجزا قرار گیرند و بعد از اتوکلاو و بی‌خطرسازی جمع‌آوری و از زباله‌های عادی جدا شوند. همچنین در هنگام حمل به صورت جداگانه منتقل و در محل‌های جداگانه دفن می‌شوند.

رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درخصوص اقدامات بهداشتی که برای کارگران خدمات شهری در حین نظافت و پاکسازی شهر درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری و نمایندگان مناطق نیز حضور داشتند و مقرر شد، تاکید بیشتری به پیمانکاران شود تا دستورات لازم را به کارگران بدهند و موارد پیشگیری را رعایت کنند و بهداشت فردی کارگران بیش از گذشته رعایت شود و همچنین شستن مرتب دست‌ها و استفاده از دستکش و ماسک در حین کار نیز در دستور کار قرار گیرد. 

نوری با تاکید بر اینکه شهرداری و پیمانکاران باید بر سلامت و بهداشت کارگران و کارمندان نظارت حداکثری داشته باشند، ادامه داد: کارگران نیز باید به سلامت خود توجه داشته باشند و موارد بهداشت فردی را رعایت کنند،‌ به علاوه باید امکانات و لوازم فراهم باشد و تاکیدات و توصیه‌های بهداشتی نیز به کارگران گفته شود، اما این خود کارگران هستند که باید موارد بهداشتی را رعایت کنند و یک همکاری دوسویه برای رعایت بهداشت وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  گفت: رسانه‌های ارتباط جمعی نیز باید در جهت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به ویژه به طبقه کارگر که بیشتر در معرض آسیب هستند، کمک کنند تا مشکلات و ضایعات این ویروس  به حداقل برسد و دوره آن سپری شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دفع پسماند بیمارستانی شورای شهر نماینده ویروس کرونا خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت همراه اول در کیان آباد اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: در ادامه اجرایی شدن طرح توسعه ارتباطات سیار به منظور پایداری و تقویت شبکه همراه به منظور بهره‌مندی مشترکان از خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، دکل مخابراتی و سایت پرسرعت جدید همراه اول در منطقه کیان آباد اهواز با تکنولوژی از نوع نسل ۲، ۳ و ۴ نصب و راه اندازی شد.

 

وی افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این دکل و سایت پرسرعت، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان‌یابی، تملک مکان و تأمین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در منطقه کیان آباد شهرستان اهواز اجرایی شده است.   

 

فلاح زاده ادامه داد: با نصب و راه اندازی این سایت پرسرعت شهری، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت و مشترکین در مناطق و اطراف این سایت از خدمات با کیفیت و مطلوب بهره‌مند شدند.

 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان می‌گوید: طرح‌های توسعه ارتباطات مخابراتی نظیر توسعه شبکه همراه و اجرای نهضت جهادی فیبر مخابرات از جمله اقدامات مخابرات منطقه به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خوزستانی است که این طرح‌ها همچنان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • با راه اندازی ۱۹ سایت ۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت همراه اول در کیان آباد اهواز
  • آمادگی مازندران برای پذیرایی از مسافران نوروزی
  • نصب و راه اندازی دکل مخابراتی جدید در آبادان
  • عوامل انسانی و مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی تنگستان است
  • سایت پسماند از مهم‌ترین معضلات بهداشتی تنگستان است
  • تامین گاز سایت ۵۶۰ هکتاری به زودی
  • رزن دارای بیشترین کشت‌های زیر پلاستیک در استان همدان