Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر استاداسدی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مافیای فوتبال دراگان اسکوچیچ را به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

علی‌اکبر استاداسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: خیلی‌ها به این تصمیم فدراسیون انتقاد کردند و این انتقادها نیز درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ از لحاظ سابقه در حدی نبود که برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود. فدراسیون گزینه‌هایی مثل دایی و قلعه‌نویی داشت که باشگاه سپاهان با حضور سرمربی‌اش در تیم ملی مخالفت کرد، ولی دایی بهترین گزینه بود. دایی در دنیای فوتبال یک چهره شناخته شده است و بازیکنان تیم ملی هم دوستش دارند.

رضایی:‌ شانس قهرمانی پرسپولیس از دیگر مدعیان بیشتر است/ انتخاب اسکوچیچ اشتباه بود

 

وی در ادامه افزود: وقتی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد، خودش هم به این انتخاب شک کرد و اصلاً تصور نمی‌کرد که با مربیگری در چند تیم معمولی به یکباره به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شود. من معتقدم مافیای فوتبال دراگان اسکوچیچ را به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده است. البته ما در ایران زندگی می‌کنیم و خیلی چیزها ممکن است در جاهای دیگر عجیب و باورنکردنی باشد، ولی در ایران هر اتفاقی بیفتد نباید تعجب کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد؟»، خاطرنشان کرد: کارمان خیلی سخت است، خصوصاً با این انتخاب. فکر می‌کنم مسئولان تیم ملی را رها کرده‌اند و انگار دوست ندارند تیم ملی موفق باشد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی دراگان اسکوچیچ عنوان سرمربی سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان

تیم داوری از کشور ژاپن برای قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان برگزیده شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 روز پنجشنبه دوم فروردین ماه 1403 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، یوسوکه آراکی به‌عنوان داور و جون میهارا و کوتا واتنبه به‌عنوان کمک‌های وی از ژاپن این بازی را قضاوت می‌کنند.

اعلام زمان دیدار ایران - ترکمنستان

هیروکی کاساهارا به‌عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است. همچنین ناظر داوری از کشور مالزی و نماینده مسابقه از هند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| سال‌ها سال قبل،وقتی استقلال مجله اختصاصی داشت
  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • وقتی لوییس سوارز خطای هند خودش را به نام بازیکن حریف فاکتور می کند! / فیلم
  • انتخاب چهارمین سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل شده؟
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟
  • سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • ویسی سرمربی فولاد شد
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم