Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش ایسکانیوز، بسته خبری فوتبال بین الملل فرصتی است برای شما تا بتوانید مروری اجمالی به اخبار این رشته پرطرفدار داشته باشید. با ما همراهی کنید.

ادن هازارد فصل را از دست داد

تیم پزشکی رئال مادرید با تایید شکستگی مچ پای ادن هازارد دوری او را بین دو تا سه ماه اعلام کرد. ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید در دقیقه 66 بازی برابر لوانته از ناحیه مچ پا مصدوم شد و لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد که سه ماه پیش در بازی برابر پی اس جی از همین ناحیه مصدوم شده بود، اکنون بار دیگر باید دوری دو تا سه ماه را پشت سر بگذارد. او دیدار نزدیک الکلاسیکو را نیز از دست داد.

جایگاه متزلزل الکساندرنوری در هرتابرلین

جایگاه متزلزل الکساندر نوری در هرتابرلین سوژه رسانه های آلمانی شده است. شکست سنگین هرتابرلین مقابل کلن با پنج گل، سبب شد تا نوری هنوز نیامده، برای ادامه کارش در این تیم بحران زده با تردیدهای جدی مواجه شود.

کتک کاری در دربی معروف فنرباغچه - گالاتاسرای

بازی معروف فوتبال ترکیه بین تیم های فنرباغچه و گالاتاسرای با کتک کاری دو تیم و حواشی فراوان به پایان رسید. در این دیدار فرباغچه میزبان بود اما در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد. دو گل برتر گالا در ده دقیقه پایانی به ثمر رسید تا بر آتش حساسیت بازی دمیده شود. داور بازی یازده بار کارت زرد نشان داد و دوبازیکن را اخراج کرد تا تنش ها در مسابقه به اوج برسد!

اخراج نیمار

در شبی که پاری سن ژرمن در دیداری پرگل و تماشایی، 4-3 بوردو را شکست داد، اخراج شک برانگیز نیمار در دقایق پایانی خشم هواداران این تیم را برانگیخت. در وقت های تلف شده این بازی، نیمار که یک کارت زرد داشت، با خطا روی یاسین عدلی، دومین کارت زردش را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا به این ترتیب، بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. اتفاقی که برای بسیاری از هواداران این تیم سوال برانگیز است!

نمی

رکوردشکنی کاوانی

ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای پی اس جی، با گلزنی مقابل بوردو به نخستین گلزن دویست گله تاریخ این باشگاه تبدیل شد. کاوانی از سال 2013 تا کنون برای این تیم 298 بازی انجام داده و در این تعداد بازی موفق شده 200 گل به ثمر برساند.

تمجید لمپارد از ژیرو

فرانک لمپارد سرمربی چلسی از مهاجم نیمکت نشین خود تمجید کرد. لمپارد گفت: « ژیرو هر وقت وارد زمین می‌شود می‌تواند چنان نمایش‌های خوبی داشته باشد. او در داخل زمین شخصیت قابل توجهی دارد، در رختکن شخصیت برجسته‌اش را به نمایش می‌گذارد، شم گلزنی و قدرت تمام‌کنندگی بالایی دارد و در خط حمله خودخواه بازی نمی‌کند. او حالا بازیکن ما است و البته در ماه ژانویه ممکن بود باشگاه را ترک کند که این اتفاق نیفتاد و من از بابت اینکه هنوز او را در اختیار داریم راضی و خوشحالم»

قرار بود ژیرو در نقل و انتقالات زمستانی به اینتر ملحق شود که این امر رخ نداد.

تاسف رابرتسون از زدن مسی

اندی رابرتسون، ستاره اسکاتلندی لیورپول بعد از گذشت چندماه از درگیری‌‌اش با لیونل مسی در بازی معروف به «معجزه آنفیلد» اظهار تاسف کرد و مسی را بزرگترین فوتبالیستی لقب داد که تا کنون در مقابلش قرار گرفته است.

ستاره لیورپول در گفتگو با دیلی‌میل درباره آن حادثه گفت:« من معمولا به خاطر اتفاق‌های زندگی‌ام متاسف نیستم چون معتقدم همه اتفاق‌هایی که برای ما می‌افتد تجربه است. ولی آن صحنه درگیری با مسی از آن لحظه‌های نادری است که به خاطرش متاسف هستم و دوست ندارم فیلمش را تماشا کنم. بعد از بازی که فیلم صحنه را دیدم خیلی ناراحت شدم. من و فابینیو روی پای مسی تکل رفتیم و در آن شلوغی اتفاق‌های زیادی افتاد»

توماس مولر از بایرن مونیخ جدا می شود؟

احتمال جدایی ستاره وفادار مونیخی ها در تابستان آینده شدت گرفت. مولر که در تمام عمر ورزشی خود فقط با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفته درفصل اخیر یک نیمکت نشین محض بوده است. او در همین زمینه گفت: «در فصل تابستان به احتمال زیاد درباره آینده من تصمیم‌گیری خواهد شد که ممکن است هر نتیجه‌ای داشته باشد. هیچکس بازیکنان تیمش را بر اساس اینکه هواداران کدام بازیکن را محکم‌تر تشویق می‌کنند انتخاب نمی‌کند. وقتی می‌گویند باشگاه من را به خاطر این مسائل می‌خواهد، خوشم نمی‌آید و دوست ندارم فقط به این خاطر من را در تیم نگه دارند».

351 / 351 بسته اخبار فوتبال بین الملل بایرن مونیخ چلسی لیورپول بارسلونا پاری سن ژرمن رئال مادرید الکلاسیکو ادن هازارد الکساندرنوری هرتابرلین فنرباغچه گالاتاسرای نیمار کاوانی فرانک لمپارد ژیرو لیگ برتر انگلیس لا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بایرن مونیخ چلسی لیورپول بارسلونا پاری سن ژرمن رئال مادرید الکلاسیکو ادن هازارد هرتابرلین فنرباغچه گالاتاسرای نیمار کاوانی فرانک لمپارد ژیرو لیگ برتر انگلیس لا ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: کاری به ژوائو نداریم، باید بارسا را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در بهترین فرم و سناریوی ممکن به بازی برابر بارسا رسیده است. با صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تیم تحت هدایت سیمئونه جان دوباره ای گرفته و حالا قصد دارد با شکست بارسا خود را به این تیم در رتبه سوم نزدیک کند.

سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت: «در لالیگا باید بسیار مراقب باشیم. قهرمان شدن که بسیار پیچیده است زیرا فاصله با رئال زیاد است و ما باید تلاش کنیم سهمیه قطعی شود. اما اتلتیک بیلبائو هم خیلی خوب کار می کند و تهدیدی جدی برای ماست. ما فردا مقابل تیمی قرار می گیریم که به خوبی آن را می شناسیم چون در چند بازی اخیر برابر این تیم به مشکل خورده ایم. امیدوارم که بازی را به جایی برسانیم که ‌بتوانیم به بارسا آسیب بزنیم.»

بازگشت ژوائو فلیکس: «من به بازیکنانی که برای تیم های دیگر بازی می کنند بسیار احترام می گذارم. من معمولاً به هیچ یک از آنها فکر نمی کنم و او نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما به دنبال ارائه بازی زیبا به دور از حواشی هستیم و با این هدف امیدواریم که یک بازی عالی انجام دهیم.»

نیمکت خوب: «ما همیشه از بازیکنان ذخیره بهترین استفاده را برده ایم. ما یکی از تیم هایی هستیم که از همه نیروهایمان توانسته ایم به درستی سود ببریم.  ما در حال رقابت هستیم و به همه بازیکنان نیاز داریم. آنها این را می‌دانند و امیدوارم وقتی یکشنبه دوباره این اتفاق بیفتد، نیمکت نشینان ها مثل بازی با اینتر به کمک ما بیایند.»

وضعیت مصدومیت گریزمان: «فردا ظهر با او می‌نشینم و خواهیم دید که چه چیزی برای ما و او بهترین است.»

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و برخورد به دورتموند: «ما قرعه سختی داشتیم و مثل همیشه آلمانی ها رقیبی دشوارند. ما به خوبی می دانیم چه فضایی در بازی برگشت در انتظار ما خواهد بود. باید در بازی رفت خوب کار کنیم. آنها رقیب سختی هستند که سال گذشته در لیگ خود چیزی تا قهرمانی فاصله نداشتند.»

شکست از بارسا در بازی دور رفت: «معلوم است که بازی مشابهی نخواهد بود. آنها خستگی و مصدومان کمتری دارند و ما باید تلاش زیادی انجام دهیم تا با ریتم بازی مطابقت پیدا کنیم. همانطور که برابر اینتر نشان دادیم، ما باید برنده دوئل های درون زمین باشیم.»

دیگر خبرها

  • کتک کاری هواداران با بازیکنان در لیگ فوتبال ترکیه + فیلم
  • نمای نزدیک از زد و خورد دیشب در فوتبال ترکیه (فیلم)
  • اعلام ساعت کاری ادارات گلستان در ماه مبارک رمضان
  • صالح حردانی: شکایت پرسپولیس؟ هیچ کاری نکردم
  • حردانی: کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها شکایت کنند
  • نفت مسجدسلیمان از شکست گریخت
  • تغییر ساعت کاری سامانه چکاوک
  • فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول
  • فینال زودهنگام در جام‌حذفی انگلیس
  • سیمئونه: کاری به ژوائو نداریم، باید بارسا را ببریم