Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@05:20:51 GMT

آخرین وضعیت سلامت شهردار منطقه ۱۳ تشریح شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۴۶۲

آخرین وضعیت سلامت شهردار منطقه ۱۳ تشریح شد

خبرگزاری میزان- شهردار منطقه ۱۳ از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شد. تاریخ انتشار: 12:02 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۷۸۸

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران پستی به این شرح در حساب کاربری خود منتشر کرد:

«بحمدالله آقای رحمان زاده شهردار منطقه۱۳ از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شدند و حال ایشان رو به بهبود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 سوم اسفند نیز رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب کاربری خود نوشت: از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا از طریق مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می‌پذیرد.  بیشتر بخوانید: ویروس کرونا؛ شمار قربانیان به ۱۵۲۶ و مبتلایان به بیش از ۶۷ هزار نفر رسید

 

بر اساس گزارش میزان، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت:  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۴۳ نفر و تعداد کشته‌شدگان به ۸ نفر رسیده است. با جمع بندی آمارهایی که از سوی وزارت بهداشت ارائه شده، از ۴۳ نفری که تاکنون به کرونا مبتلا شده اند، ۲۶ نفر در قم، ۱۰ نفر در تهران، ۴ نفر در گیلان، دو نفر در استان مرکزی و یک نفر در مازندران هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۶۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۷، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۲، ورامین با شاخص ۱۵۱، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۲۹، باغستان شهریار با شاخص ۱۲۹، سلامت با شاخص ۱۰۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۰۳، قرچک با شاخص ۱۴۷، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۳۶، در موقعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شدند.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۹، بهارستان با شاخص ۹۱، پارک رازی با شاخص ۶۶، پاسداران با شاخص ۸۱، پاکدشت با شاخص ۵۹، پردیس با شاخص ۶۴، پونک با شاخص ۵۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۵، پیشوا با شاخص ۸۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۹۸، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۰، چشمه با شاخص ۵۷، دانشگاه تهران با شاخص ۸۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۵، دماوند با شاخص ۷۳، در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های رباط‌کریم با شاخص ۶۳، ژئوفیزیک با شاخص ۹۰، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۶، شریف منطقه دو با شاخص ۸۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۸، علم و صنعت با شاخص ۵۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۵، ملارد با شاخص ۹۹، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۸، در شرایط هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۳۷، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۴۱، امام خمینی با شاخص ۴۰، سرخه‌حصار با شاخص ۳۰، قدس با شاخص ۴۸، لواسانات با شاخص ۴۹ در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 737195

دیگر خبرها

  • تکلیف شهرداری‌ها برای توسعه فیبرنوری در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • تابلوهای محلات نوسازی شود | تشریح وضعیت محله مجیدیه از زبان عضو شورا
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • قم در افزایش میزان مشارکت انتخابات رتبه نخست را کسب کرد
  • کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۱۵ در تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۲۶ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق