Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، احمد امیرآبادی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی برای توضیح در مورد اقدامات صورت گرفته جهت کنترل شیوع کرونا در کشور، مدعی شد: آن‌چه وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی به نمایندگان گفت واقعیت نبود، با او دعوا کردم و گفتم چرا به نمایندگان دروغ می‌گویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت در قم بحرانی‌تر از آن‌چه می‌گویند است، اوضاع قم نگران‌کننده است من به وزیر گفتم که به عنوان فرمانده عملیات باید به قم بیاید.

وی با بیان این‌که «ویروس کرونا از سه هفته پیش در قم شیوع پیدا کرده است»، گفت: پرستاران در خطر هستند به آن‌ها تجهیزات لازم برای قرنطینه را نداده‌اند البته وزیر گفته امروز ۷۰۰۰ لباس و ماسک به قم می‌فرستند. پرستاران در خطر هستند بیش از ۲۵۰ نفر در قرنطینه بوده‌اند اما امکانات کافی برای قرنطینه در قم وجود ندارد. بسته‌های پیشگیری به دست مردم نرسیده است در برخی داروخانه‌ها ماسک پیدا نمی‌شود و یا گران است. باید سریعا وضعیت پیگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای تامین استان قم باید حرم حضرت معصومه (س) را تعطیل کنند در این باره مراجع هم مخالف نیستند چون بحث جان مردم در میان است.

وی با بیان این‌که «علت شیوع ویروس کرونا را نمی‌دانم»، اظهار کرد: طبق آخرین آمار زیر ۵۰ نفر در این چند روز فوت کرده‌اند. اوضاع قم نگران کننده است می‌خواهند اخبار را به مردم ندهند تا استرس بالا نرود. وقتی می‌گویند همه این میزان فوتی مربوط به کرونا نیست اما آن‌هایی که در بیمارستان کامکار از دنیا رفته‌اند قطعا مبتلا به کرونا بوده‌اند. جواب آزمایش دو کودک هم مثبت اعلام شده که این هم خطرناک است نمی‌دانم چرا وزیر اعلام نمی‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر آن‌هایی که مشکوک هستند را قرنطینه کنند دولت هیچ اقدام ویژه‌ای در قم انجام نداده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران جلسه علنی مجلس جلسه علنی وزیر بهداشت کرونا کرونا ویروس کرونا در قم کرونا در ایران مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی دولت تعطیل نیست

در پی ابلاغ بخشنامه‌ای بنام ضیافت خدمت مقرر شده است هیچ دستگاه اجرایی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین‌ خالی از مدیران نباشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی ابلاغ بخشنامه‌ای بنام ضیافت خدمت به همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی مقرر شده است هیچ دستگاه اجرایی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین خالی از مدیران نباشد.

در همین رابطه محمد قیصری مدیرکل روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری توضیح داد که با تصمیم شایسته حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس این مرکز در راستای رفع دغدغه‌های مردم از عدم حضور مدیران در ادارات و دستگاه‌های دولتی در روزهای تعطیل ابتدای سال، نامه‌ای جهت برپایی قرارگاه ضیافت خدمت از سوی ایشان به اعضای دولت و استانداران ارسال شده و به پیوست آن فهرستی از مدیران ارشد و میانی کلیه دستگاه‌های اجرایی که با هماهنگی انجام شده به‌صورت کشیک فعال هستند، تقدیم شده است که بر اساس آن تمامی معاونین وزرا، معاونین استانداران، مدیران کل و مسئولین در تعطیلات چند روزه نوروز هم پای کار مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام جهادی دولت که با مسئولیت و نظارت اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پیش می‌رود، اطمینان خاطری برای مردم در رسیدگی فوری و دقیق به شکایات و گزارشات مردمی در تعطیلی آغاز سال جدید و به‌صورت شبانه‌روزی با شماره تماس ۶۴۴۵۳۱۷۴ است.

کد خبر 737431

دیگر خبرها

  • در تعطیلات نوروزی دولت تعطیل نیست
  • برپایی سفره افطار در حرم حضرت معصومه«س» (عکس)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • برپایی نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در موزه حرم حضرت معصومه(س)
  • تعطیلات نوروز نباید خدمات عمومی را تعطیل کند
  • پروژه راه‌آهن لرستان دوباره تعطیل شد/ مردم منتظر وعده‌های «منظور»
  • محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • حال و هوای ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س)؛ مهمانی ماه خدا بر سر سفره کریمه اهل‌بیت(ع) + فیلم
  • گسترش آلودگی آفت قرنطینه‌ای کرم برگ‌خوار پاییزه در مزارع ذرت بوشهر