Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@03:16:27 GMT

ماجرای درگیری بازیکن ملی پوش با سرمربی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۴۹۴

صراط:

دانیال اسماعیلی فر یکی از ستارگان تیم فوتبال ذوب آهن و فوتبال ایران محسوب می‌شود که در نیم فصل پیشنهاداتی داشت، اما تصمیم گرفت تا در ذوب بماند و با این تیم فصل را به پایان برساند.

رادولوویچ سرمربی ذوب آهن که از عملکرد بازیکنان تا حدود زیادی پس از دیدار با استقلال راضی بود، در مصاحبه‌ای بیان کرد مهدی قائدی می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و همچنین برخی صحبت‌ها را درباره بازیکنان خود انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن در رسانه‌ها سبب شد تا دانیال اسماعیلی فر نیز صحبت‌هایی با خبرنگاران داشته باشد و با رادولوویچ درگیری لفظی پیدا کند.

او در این باره بیان کرد: وقتی مربی می‌گوید که ذوب‌آهن شرایط حضور در جمع ۵ تیم برتر را ندارد باید بداند که تا چند وقت پیش ما تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا بودیم و خیلی از مربیان آرزوی حضور در این تیم را داشتند. مربیانی مانند یحیی گل‌محمدی که حالا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است مدتی در این تیم بوده‌اند.

او افزود: تمام تیم‌های ایران خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان ذوب‌آهن هستند. روز اولی که رادولوویچ هدایت ذوب‌آهن را قبول کرد شرایط تیم را می‌دانست، اما، چون برخی حرف‌ها را در رسانه‌ها گفته است من هم در رسانه‌ها جوابش را می‌دهم.

این درگیری‌ها سبب شده تا مدیران ذوب آهن دست به کار شوند و خواهان این هستند که مشکلات این ۲ را حل کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ٢٩ بازیکن برای دو دیدار برابر ترکمنستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال ٢٩ بازیکن برای دو دیدار برابر ترکمنستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردو دعوت شدند.

اسامی این بازیکنان به این شرح است:

دروازه‌بانان:
علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، آرشا شکوری

مدافعان:
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، امین حزباوی، سامان فلاح، رامین رضاییان، صالح حردانی، میلاد محمدی، ابوالفضل جلالی، حسین گودرزی

بازیکنان میانی:
امید نورافکن، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، علی قلی‌زاده، الهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، محمد محبی، مهدی قائدی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش

مهاجمان:
مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، سردار آزمون، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان

بر اساس این گزارش، آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد بدلیل مصدومیت در این اردو از همراهی تیم ملی جا ماندند که در صورت بهبود تا اردوی بعدی در لیست اردوی خرداد ماه قرار می‌گیرند.

٢٩ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی باید فردا (دوشنبه ۲۸ اسفند) ساعت ۱۲ ظهر با در دست داشتن گذرنامه خود را در هتل المپیک به کادر تیم ملی معرفی کنند.

به منظور حفظ نظم رسانه‌ای، اخبار و تصاویر پیوستن ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی و تمرین ریکاوری ملی‌پوشان در مرکز ملی فوتبال از طریق رسانه‌های فدراسیون فوتبال در دسترس رسانه‌ها و مخاطبین قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دعوت از ٢٩ بازیکن برای دو دیدار برابر ترکمنستان
  • ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • آنچه در ماجرای غم‌انگیز درمانگاه قم و درگیری طلبه و مادر قمی دیده نشد
  • مورایس: هیچ‌کس را در سپاهان سرزنش نکنید
  • سرمربی آلومینیوم اراک: دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • ماجرای شوخی حضرتی با شریعتمداری در حضور رئیسی
  • دعوای کورتوا با سرمربی ادامه دارد: دروغگو!