Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@00:18:33 GMT

ماجرای درگیری بازیکن ملی پوش با سرمربی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۴۹۴

صراط:

دانیال اسماعیلی فر یکی از ستارگان تیم فوتبال ذوب آهن و فوتبال ایران محسوب می‌شود که در نیم فصل پیشنهاداتی داشت، اما تصمیم گرفت تا در ذوب بماند و با این تیم فصل را به پایان برساند.

رادولوویچ سرمربی ذوب آهن که از عملکرد بازیکنان تا حدود زیادی پس از دیدار با استقلال راضی بود، در مصاحبه‌ای بیان کرد مهدی قائدی می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و همچنین برخی صحبت‌ها را درباره بازیکنان خود انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن در رسانه‌ها سبب شد تا دانیال اسماعیلی فر نیز صحبت‌هایی با خبرنگاران داشته باشد و با رادولوویچ درگیری لفظی پیدا کند.

او در این باره بیان کرد: وقتی مربی می‌گوید که ذوب‌آهن شرایط حضور در جمع ۵ تیم برتر را ندارد باید بداند که تا چند وقت پیش ما تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا بودیم و خیلی از مربیان آرزوی حضور در این تیم را داشتند. مربیانی مانند یحیی گل‌محمدی که حالا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است مدتی در این تیم بوده‌اند.

او افزود: تمام تیم‌های ایران خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان ذوب‌آهن هستند. روز اولی که رادولوویچ هدایت ذوب‌آهن را قبول کرد شرایط تیم را می‌دانست، اما، چون برخی حرف‌ها را در رسانه‌ها گفته است من هم در رسانه‌ها جوابش را می‌دهم.

این درگیری‌ها سبب شده تا مدیران ذوب آهن دست به کار شوند و خواهان این هستند که مشکلات این ۲ را حل کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت

علی‌رغم مذاکره تراکتور با یحیی گل‌محمدی برای حضور روی نیمکت این تیم، این اتفاق شکل نخواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی که بعد از پایان نیم فصل و در شرایطی که تیمش فصل گذشته را با دستیابی به سه گانه پایان داده بود و در این فصل نیز با اختلاف یک امتیازی با صدرنشین در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشت، از کار کناره‌گیری کرده بود، اکنون با بن بست برای دومین پیشنهاد خود طی همین مدت مواجه شد.

تراکتور که بعد از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل ذوب آهن با پاکو خمس برای جدایی به توافق دست یافته، برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی که جایگاه سوم جدول را در اختیار داشت، به دنبال انتقال یحیی گل‌محمدی بود.

یحیی گل‌محمدی که سابقه کوتاه مدتی روی نیمکت تراکتور در کارنامه داشت، با این باشگاه برای قبول سرمربیگری‌اش بار دیگر به مذاکره نشست اما در نهایت طرفین با توجه به موانع شکل گرفته، به توافق نهایی در این رابطه دست نیافتند.

با این شرایط سرمربی سابق پرسپولیس همچنان دور از نیمکت سرمربیگری بعد از جدایی از جمع سرخپوشان کار را دنبال خواهد کرد و باید دید آینده او چه خواهد شد و چه زمانی دوباره به لیگ برتر بازخواهد گشت یا اینکه تصمیم به حضور در فوتبال خارج از ایران خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن