Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@08:52:21 GMT

برخورد با داروخانه های متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۵۰۵

برخورد با داروخانه های متخلف در خوزستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت:با داروخانه هایی که در فروش ماسک و ژل ضدعفونی تخلف کنند به شدت برخورد خواهد شد.

 نعمت الله بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت:با داروخانه هایی که در فروش ماسک و ژل ضدعفونی تخلف کنند به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سواستفاده عده ای سودجو پس از انتشار اخبار ویروس کرونا گفت:گشت های تعزبرخورد با داروخانه های متخلفیرات در استان خوزستان و اهواز آغاز شده است و تخلفات احتمالی را تذکر داده اند.

 نعمت الله بیرانوند گفت:از هم استانی های عزیز می خواهیم تا گزارشات خود را به سامانه 124 یا میز خدمت اداره کل تعزیرات اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود هم چنین سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir آماده دریافت گزارشات است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز ژل داروخانه های متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان متخلف تاکسی جریمه سنگین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نوراللهی گفت: رانندگان تاکسی بر اساس مصوبه تاکسیرانی موظف به افزایش کرایه تاکسی در فروردین ۱۴۰۳ هستند، اما در این روز‌های شکایت‌های مردمی بسیاری در خصوص افزایش پیش از موعد و گرانفروشی برخی از رانندگان گزارش شده است.
او ادامه داد: رانندگان تاکسی موظف به رعایت قیمت مصوب سال ۱۴۰۲ هستند وحق گرانفروشی و دریافت کرایه فراتر از قیمت مصوب را ندارند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: برای رانندگان متخلف در شعب تعزیرات پرونده تشکیل و علاوه بر جریمه سنگین خودروی متخلفان توقیف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی ایام عید به معنای تعطیلی بازرسی‌ها نیست/ برخورد با ۵۳۰ واحد متخلف در بازار گلستان
  • فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در نوروز
  • رانندگان متخلف تاکسی جریمه سنگین می‌شوند
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در اراک
  • معرفی ۳۰۰ متخلف به تعزیرات حکومتی مازندران
  • پلمب رستوران متخلف در اصفهان
  • پلمب یک واحد متخلف و معرفی ۵ واحد به تعزیرات در مه ولات
  • مجازات مرغ فروش متخلف در پیرانشهر
  • بازار شب عید اصفهان زیر ذره بین گشت تعزیرات
  • برخورد قانونی شدید با صنوف متخلف کرمانشاه در ایام منتهی به عید نوروز