Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:42:19 GMT

راهیابی ۵ فیلم ایرانی به جشنواره بنگلور هند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۵۶۲

راهیابی ۵ فیلم ایرانی به جشنواره بنگلور هند

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بنگلور در کشور هندوستان ۵ فیلم بلند ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ  ۲۶ مارس تا ۴ فوریه (۷ تا ۱۴ اسفند) در شهر بنگلور هندوستان برگزار خواهد شد، فیلم‌های «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی، «وقتی که ماه کامل شد» از نرگس آبیار و «ذغال» از اسماعیل منصف در بخش رقابتی سینمای معاصر جهان به روی پرده می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش رقابتی سینمای آسیا هم فیلم‌های «دیاپازون» از حامد تهرانی و «سینما خر است» به کارگردانی شاهد احمدلو به نمایندگی از سینمای ایران به نمایش گذاشته می‌شوند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم بنگلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است

ایسنا/فارس به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس، آنچه که در زمینه گردشگری بیش از برخورداری از اماکن تاریخی برای استان فارس مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، برخورداری از مردم مهمان‌نواز و مهربان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراسمی که به مناسبت سالگرد سیل عید ۹۸ شیراز، تحت عنوان «پویش بنی آدم»  ۷ فروردین با حضور مدیران و مسئولین استانی در هتل بزرگ شیراز برگزار شد، با بیان اینکه رویداد بنی آدم پاس‌داشتی بر مرام و معرفت اهالی شیراز است، گفت: در برخی مناطق وقتی شرایط بحرانی برقرار می‌شود، اجناس و خدمات گران‌تر می‌شود اما آنچه مردم شیراز در سیل سال ۹۸ نشان دادند، درست نقطه مقابل این روحیه بود.

محمد ثابت اقلیدی افزود: مردم مهمان‌نواز شیرازی هر آنچه داشتند در طبق اخلاق گذاشتند و شاهد بودیم که مردم، خالصانه به مسافران حادثه دیده کمک کردند.

وی با بیان اینکه ۳۷ درصد جاذبه فاخر کشور در استان فارس قرار دارد، گفت: مزیت رقابتی استان فارس برخورداری از اماکن فاخر گردشگری نیست، بلکه مردم مهربان و مهمان نواز است. مردم فارس، همه چیز را با مادیات عوض نمی‌کنند که این ادعا در سیل سال ۹۸ تجربه و ثابت شد.

ثابت اقلیدی با تاکید بر استمرار این پویش و رویداد در سالروز سیل ۹۸ در دروازه قرآن گفت: امیدوارم این رویداد هر ساله حتی بعد از مدیریت بنده استمرار داشته باشد و توسعه پیدا کند تا این ویژگی مردم فارس بیشتر پرداخته شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در ادامه با اشاره به اینکه انسان فطرت به دنبال زیبایی است و تلاش می‌کند بر اساس علایق خود به دنبال زیبایی ها برود، گفت: در هر گوشه از کشور ایران جاذبه و زیبایی دارد اما استان فارس آثاری مثل حافظیه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و تخت جمشید سایه انداخته که بر بسیاری از آثاری دیگر در کشور برتر است.

وی در پایان گفت: یکی از سیاست‌های ما در استان این است که اقداماتی در راستای تحریک تقاضا انجام دهیم و در این راستا لازم است به برگزاری رودیدادهای مختلفی بپردازیم که عده‌ای بر اساس علایق به آن منطقه سفر می کنند. سفر باعث ایجاد رونق گردشگری و توسعه آن شهر یا کشور می شودکه ما بنا داریم رویدادهای مختلفی برای جذب گردشگر داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است
  • کیانوش عیاری با هدیه تهرانی تماس گرفت | امین حیایی انتخاب اول بود اما ...
  • فیلم/ شعرخوانی ندیم سرسوی از هندوستان در دیدار با رهبر انقلاب
  • درخشش آیین دوستی با اقوام ایرانی در نوروزگاه آبشار بافق