Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و قم، بر امدادرسانی فوری و کمک به زلزله‌زدگان و هماهنگی همه دستگاه‌ها در قم برای مقابله با انتشار ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی ضمن در جریان قرار گرفتن از آخرین وضعیت استان پس از دو زلزله نسبتا قوی روز گذشته، ‌بر امدادرسانی فوری و بسیج همه امکانات برای کمک به زلزله‌زدگان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اول رییس جمهوری از استاندار آذربایجان غربی خواست با اعزام گروه‌های امدادرسان و ارزیاب به مناطق زلزله‌زده، اقدامات لازم را برای رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان و نیز رفع آسیب‌های وارد شده به ویژه در روستاها دستور کار خود قرار دهد.

 

جهانگیری همچنین در مکالمه تلفنی با استاندار قم پس از دریافت گزارش اقدامات انجام شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا، تاکید کرد: همه مسئولان استان مطابق تصمیمات اتخاذ شده در هماهنگی کامل با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، ‌ برنامه‌های لازم جهت مقابله با شیوع این بیماری را اجرا کنند.

 

مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است، ارائه آموزش‌های لازم و نیز امکانات لازم را به شهروندان جهت رعایت نکات بهداشتی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مردم به سرعت این بیماری درکشور ریشه‌کن شود.

 

استاندار آذربایجان غربی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده بویژه در روستاها ارائه کرد و از بسیج همگانی در استان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

 

استاندار قم نیز با اشاره به شرایط و ویژگی‌های استان قم و تعداد کشته‌شدگان و مبتلایان به ویروس کرونا، ‌از اتخاذ تمهیدات لازم برای افزایش سطح بهداشت عمومی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت؛ هرگونه تصمیمی درباره مقابله با این ویروس در هماهنگی کامل با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اتخاذ خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری جهانگیری دولت مقابله با ویروس کرونا آذربایجان غربی زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران نوروزی در دیار نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بیش از چهار میلیون گردشگر از روزهای پایانی اسفند تاکنون وارد استان اصفهان شدند که این آمار در مقایسه با سال گذشته کاهشی بوده است.

مهران زینلیان افزود: بیش از ۹۵ درصد ظرفیت اسکان استان اصفهان به ویژه در کلانشهر اصفهان تکمیل شده و از اقامتگاه‌های موقت نیز که به همت ستاد تسهیلات سفر پیش بینی شده استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نوروزگاه روستایی و عشایری در سراسر استان در نظر گرفته شده ادامه داد: در این نوروزگاه‌ها برنامه‌های محلی همراه با عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اضافه کرد: این نوروزگاه‌ها فرصتی برای استراحت مسافران و آشنایی با فرهنگ بومی هر محله شده که مسافران استقبال خوبی کردند.

وی به برپایی ۲۰ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌ها نیز اشاره کرد و گفت: استراحت رانندگان در کاهش تصادفات نفش داردبطوری که خواب‌آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادف ها در جاده‌های استان است.

آنطور که زینیلیان گفته: ۴۰ درصدی تصادفات فوتی در استان در ایام نوروز افزایش داشته و بیش از ۳۰ نفر جان خود را در این حوادث از دست دادند .

وی اضافه کرد: تیم‌های گشت پلیس و راهداری برای افزایش نظارت‌ها و کنترل ترافیک فعال شدند تا شاهد افزایش حوادث نباشیم.

دیگر خبرها

  • مردمی سازی حفاظت از محیط زیست در دستور کار
  • مسافران نوروزی در دیار نصف جهان
  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا