Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@15:52:54 GMT

نمایش پرفروش‌ترین فیلم سینمای روسیه در چین

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۶۶۸

غول استریم چینی یعنی سرویس «آی کیو آی وی» (iQiyi) پرفروش‌ترین فیلم روسی را به‌صورت آنلاین در چین توزیع می‌کند.

اخبار فرهنگ و هنر - «پسر یک ثروتمند» که برای نخستین‌بار در برلین در بازار فروش ظاهر شده در حال حاضر در روسیه به یک پدیده بدل شده است.

این فیلم به کارگردانی کلیم شیپنکو در روسیه با عنوان «خولوپ» به معنی «سرف» اکران شده و نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم روسی همه تاریخ در باکس آفیس این کشور ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که ۲۶ دسامبر ۲۰۱۹ یعنی آخرین روزهای سال پیش راهی پرده‌ها شد تا کنون ۴۸ میلیون دلار فروش کرده است. این فیلم در آلمان، صربستان و بالتیک نیز ۱.۷ میلیون دلار فروخته است.

«پسر یک ثروتمند» داستان یک پسر پولدار است که یک زندگی ممتاز دارد. او در تلاش است تا رفتارش را اصلاح کند و باور می‌کند در قرن نوزدهم به‌عنوان یک رعیت وابسته به زمین (سرف) زندگی می‌کند.

«سنترال پارتنرشیپ» اکنون به‌دنبال فروش حق بازسازی این فیلم و معتقد است: هر فرهنگی چنین شخصیت‌هایی دارد. آن‌ها بسیار قابل تشخیص هستند و می‌توانند به‌راحتی در هر مکان جغرافیایی دیده شوند.

این کمپانی حقوق فیلم را در بازار فیلم اروپا ارایه می‌کند.

این فیلم کلیم شیپنکو در تعطیلات سال نو ۲.۳۱۷ میلیارد روبل (۳۸ میلیون دلار) فروش کرد و رکورد «آواتار» جیمز کامرون را در این کشورشکست.

گریشا شخصیت اصلی این فیلم کار نمی‌کند و پول پدرش را در کلوپ‌های گران قیمت خرج می‌کند و به هیچ وجه احترامی برای مردم قایل نیست. او معنی توهین به یک زن یا پلیس را نمی‌فهمد. اما پس از یک مهمانی شام او تصادف می‌کند و حافظه‌اش را از دست می‌دهد. وقتی از خواب بیدار می‌شود می‌فهمد کت و شلوار و پول‌ها و گوشی تلفنش نیست و همه افراد دو رو بر او اصرار دارند که سال ۱۸۶۰ است (یک سال قبل از لغو سیستم سرف در روسیه) و گریشا هم کارگر یک اصطبل است.

«خولوپ» شاید یک کمدی سفر در زمان محسوب شود، اما گریشا در واقع در یک آزمایش روانشناختی قرار گرفته و توسط دوربین‌های بی‌شماری تحت مراقبت است. پدرش هم تیمی از بازیگران را استخدام کرده تا همراه یک روانشناس، پسرش را وادار کند تا به عنوان یک سرف زندگی کند تا یاد بگیرد با مردم چگونه رفتار کند. عشق را باور کند و در زندگی این همه عجله نداشته باشد.

با این فیلم در عین حال می‌توان دریافت مردم روسیه در قرن نوزدهم چگونه زندگی می‌کردند. این فیلم همچنین طنزی از زندگی مدرن روسیه است و نقشی که پول و یک پدر ثروتمند در زندگی افراد بازی می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اکران کمدی سینمای جهان پرفروش ترین فیلم پسر یک ثروتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش

رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون عدد فروش، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متولی، رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: پرفروش‌ترین دارو‌ها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: دارو‌هایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین دارو‌های تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: دارو‌هایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»