Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:27:45 GMT

افزایش قیمت بی سابقه سه میوه و صیفی به بهانه کرونا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۷۱۲

افزایش قیمت بی سابقه سه میوه و صیفی به بهانه کرونا

قیمت لیمو ترش ، زنجبیل تازه و سیر به بهانه کرونا و افزایش تقاضای مردم به شکل بی سابقه ای در بازار افزایش یافت. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با توجه به توصیه هایی که در روزهای اخیر در  شبکه های اجتماعی درباره مصرف برخی از مواد غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مقاومت دربرابر کرونا می شود ، تقاضای مردم برای خرید محصولاتی مانند لیمو ترش، زنجیل تازه و سیر در بازار افزایش یافته و منجر به سو استفاده فرصت طلبان برای گران فروشی این محصولات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

قیمت لیمو ترش تا 60 هزار تومان افزایش یافت

بنابر این گزارش در حالی که قیمت هر کیلو لیمو ترش سنگی در بازار مصرف 6 هزار و 500 تومان تا 10 هزار تومان به فروش می رسید قیمت امروز این محصول در برخی از مناطق به نرخ های متفاوت 15 هزار تومان، 20 هزار تومان،31 هزار تومان، 50 هزار تومان  و حتی 60 هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوکرم سیر خشک نیز به قیمت های متفاوتی مانند20 هزارتومان، 40 هزار تومان و 49 هزار تومان به فروش می رسد.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم زنجبیل تازه نیز که پیش از این به قیمت 40 تا 45 هزار تومان به فروش می رسید بر اساس  گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم به 80 هزار تومان افزایش یافته است و برخی از فروشندگان در فروشگاه های اینترنتی قیمت این محصول را 90 هزار تومان اعلام کرده اند.

یزد| مردم گران فروشی میوه را گزارش کنند / قیمت اکثر میوه‌ها و سبزیجات در یزد ثابت است

بنابراین گزارش قیمت های یاد شده مربوط به همه فروشگاه های سطح شهر تهران و کشور نیست بلکه حاصل مشاهدات میدانی است که برخی با سوء استفاده از واهمه مردم از بیماری کرونا، این محصولات را با قیمت های غیر واقعی می فروشند و چه بسیار هستند اصنافی که این محصولات را با قیمت های واقعی خود به دست مصرف کنندگان میرسانند.

انتهای پیام/ 

R1342/P/S7,83/CT7 واژه های کاربردی مرتبط بازار میوه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار میوه کشاورزی بازار میوه هزار تومان لیمو ترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، از ابتدای هفته روند ریزشی قیمت طلا و سکه شروع شد؛ به گونه‌ای که قیمت سکه امامی (طرح جدید) روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه به کانال ۴۲ میلیون تومان وارد شد. منتهی روند نزولی قیمت‌ها دیروز متوقف و نرخ طلا و سکه اندکی رو به افزایش گذاشت تا جایی که نرخ سکه طرح جدید مجدد از مرز ۴۴ میلیون تومان عبور کرد و به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

با شروع روزی کاری چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مجدد قیمت سکه هر چند اندک اما روند نزولی به خود گرفته است؛ بر این اساس قیمت سکه امامی طرح جدید (تا لحظه تنظیم گزارش) امروز نسبت به دیروز (۲۸ فروردین ماه) با کاهش ۲۷۰ هزار تومانی به ۴۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

البته قیمت سکه بهار آزادی نسبت به دیروز با افزایش ۲۶۵ هزار تومانی مواجه و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز نسبت به دیروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان بود با افزایش حدود ۱۵ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار