Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ارتش سوریه همزمان با ادامه عملیات شبانه خود در محورهای حومه جنوبی ادلب، کنترل دو شهرک جدید را پس از پاکسازی آنها از تروریست‌ها به دست گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یگان‌های ارتش سوریه با تداوم عملیات نظامی خود در حومه جنوبی ادلب توانستند بعد از درگیری‌های شدید با تروریست‌های جبهه النصره و انصار التوحید و همپیمانان آنها بر دو شهرک "رکایا سجنه" و"النقیر" مسلط شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنگنده‌های مشترک سوریه و روسیه مواضع وابسته به تروریست‌های "هیئت تحریر الشام" و"انصار التوحید" را در عمق مناطق تحت تصرف آنها در جبل الزاویه هدف گرفتند و یگان‌های ارتش سوریه بعد از درهم شکستن اولین خطوط دفاعی تروریست‌ها در این منطقه پیشروی کردند.
تمهیدات ارتش سوریه برای هدف قرار دادن مهمترین مواضع تروریست‌ها در محور شهرک "کفرسجنه" با کمک هواپیماهای شناسایی روسیه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تداوم پیشروی ارتش ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

برپایه این گزارش، شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

قابل ذکر است تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

هوای امروز تهران ابری همراه با بارش پراکنده است، اما به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت 20 و کمینه دمای آن 11 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی