Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراحی سایت یکی از خلاق ترین حرفه‌های امروز در دنیا به حساب می‌آید که امکان ورود مشاغل و اشخاص مختلف به دنیای اینترنت را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پیام آوا، تلفیقی از طراحی‌های بصری و خلاقیت در چیدمان رابط کاربری به همراه علم برنامه نویسی در کنار هم قرار می‌گیرند تا یک طراحی سایت ایده‌آل برای شما انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ده سال پیش بسیاری از مشاغل اعتقادی به طراحی سایت اختصاصی برای خود نداشتند؛ امروزه همه کسب و کارها در تمام حوزه‌های فعالیتی (از صنعت تا خدمات و بخش کشاورزی) به این موضوع اذعان دارند که بدون داشتن یک سایت حرفه‌ای در آینده‌ای نزدیک با مشکلات بسیاری در خصوص جذب و ارتباط با مشتریانشان روبرو خواهند شد. همچنین از سوی دیگر کسب و کارهای نوپا نیز به صورت یک اصل پذیرفته شده عمومی، در ابتدای شروع فعالیت اقدام به طراحی سایت برای شرکت خود می‌کنند چرا که اهمیت حضور کسب و کارها در دنیای اینترنت به مراتب نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است. یادتان باشد که بدون داشتن یک دریچه حرفه‌ای در دنیای وب شما بیش‌تر از نیمی از مشتریان خود را نادیده گرفته‌اید.

مفهوم طراحی سایت

بیایید مفهوم طراحی سایت را کمی واکاوی کنیم. طراحی سایت همان طور که در بالا نیز ذکر کردیم نیازمند تلفیق مجموعه‌ای از حرفه‌های مختلف در کنار هم برای بدست آمدن یک خروجی کاملا حرفه‌ای است. ما در شرکت پیام آوا فرآیند طراحی سایت را با تعامل مستقیم با مشتریان به پیش می‌بریم تا یک خروجی کاملا کاربردی نتیجه این تعامل باشد. ایجاد جلسات حضوری و تلفنی با مشتریان، استفاده از طراحی گرافیک کاربردی برای ایجاد صفحات با جلوه بصری بالا، استفاده از طراحی UX در جهت ایجاد ارتباط موثر با کاربران نهایی و همچنین استفاده از علم روز برنامه نویسی باعث می‌شود که خروجی طرح های شرکت پیام آوا نسبت به رقبای خود کاملا منحصر به فرد باشد.  همچنین از نظر کاربردی بین طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی تفاوت‌هایی است که در جلسات مشاوره به تفصیل باید در خصوص نوع سایتی که باید برای شما طراحی شود مذاکراتی صورت بگیرد.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به نوع درخواست شما بستگی دارد. بنابراین در ابتدای سفارش طراحی سایت لازم است که طی جلساتی با شرکت طراحی سایت پیام آوا در خصوص اهداف خود، نوع کسب و کارتان و همچنین جامعه هدفتان صحبت هایی انجام شود تا بر اساس نیاز شما مشاوره‌های لازم از سوی کارشناسان پیام آوا به شما ارائه شود. اگر شرکت شما از نظر مقیاس و پیچیدگی فرایند کسب و کار نیاز به برنامه نویسی‌های خاص داشته باشد، طراحی سایت اختصاصی با فریم ورک لاراول را به شما توصیه می‌کنیم و اگر شما نیاز به سایت فروشگاهی یا شرکتی ساده داشته باشید نیاز به صرف هزینه‌های زیاد برای این کار نیست و ما به شما طراحی سایت اختصاصی در وردپرس را پیشنهاد خواهیم داد. اما در کل بازهم تاکید این نکته ضروری است که قیمت نهایی پروژه‌های طراحی سایت بعد از جلسات حضوری یا تلفنی و مشخص شدن هدف نهایی شما از طراحی سایت تعیین خواهد شد. 

پشتیبانی سایت

 وقتی سایت شما با جزییات دقیق طراحی شد، برای حفظ و نگهداری آن و ارائه خدمات فنی سایت، نیاز به پشتیبانی سایت خواهید داشت. به طور کلی انجام کارهای فنی سایت، به روزرسانی‌ها، رفع مشکلات و خطاهای احتمالی، مراقبت و نگهداری از سایت برای جلوگیری از ویروسی شدن یا هک شدن سایت و .... از جمله خدمات پشتیبانی سایت در شرکت پیام آوا به حساب می‌آید. یادتان باشد که خدمات پشتیبانی سایت از جمله وظایف همان شرکت طراحی سایت است و در قرار داد باید این موضوعات حتما ذکر شود. 

به طور کلی پشتیبانی سایت به دودسته یا به دوشاخه تقسیم می‌شود:

۱. پشتیبانی فنی سایت

۲. پشتیبانی محتوایی

پشتیبانی فنی سایت به کلیه کارهایی گفته می‌شود که برای انجام آن‌ها نیاز به تخصص، تجربه و مهارت هست. این کارها معمولاً با فعالیت حیات اصلی سایت ارتباط مستقیم دارند. به این معنی که اگر کار در زمان خود انجام نشود ممکن هست سایت از دسترس کاربر خارج شود و دیگر نتواند خدماتی را به مراجعه‌کننده ارائه دهد.

پشتیبانی محتوایی سایت به کلیه کارهایی گفته می‌شود که ارتباط مستقیم به تولید محتوا دارد. مثل قرار دادن مقاله در سایت، تنظیم و تولید محتوا برای صفحات مختلف سایت و ...

سئو سایت

بعد از انجام کامل پروژه طراحی سایت، شرکت‌ها نیازمند حضوری فعال در دنیا اینترنت برای بیشتر دیده شدن و جذب مخاطبان بیشتر هستند. پایان پروژه طراحی سایت، آغاز یک رقابت بی پایان با رقبایتان خواهد بود. در این مسیر شما نیازمند خدماتی مانند سئو سایت یا تبلیغات گوگل نیز هستید. ما در شرکت پیام آوا بعد از اجرای طراحی سایت برای شرکت شما، خدمات سئو و تبلیغات گوگل را نیز با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نسبت به دیگر شرکت‌های موجود در بازار ارائه می‌کنیم. 

در صورتی‌ که به دنبال شرکت طراحی سایت تهران جهت طراحی سایت به‌صورت حرفه‌ای و با اصول سازگار با قوانین گوگل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس ۴۴۰۴۵۶۰۲ - ۰۲۱ با کارشناسان شرکت پیام آوا تماس بگیرید و یا از طریق آدرس وب‌سایت http://payamava.net نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. شرکت پیام آوا یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در ایران است که با پرسنلی مجرب بهترین خدمات در حوزه طراحی سایت را به شما عزیزان عرضه می‌کند. 

این مجموعه در تهران، میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی قرار دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پشتیبانی سایت طراحی سایت پشتیبانی سایت طراحی سایت فنی سایت حرفه ای شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد

اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «کاپیتان» روایتگر قصه دو پسر بچه به نام عیسى و على است که رؤیاى فوتبالیست شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن دو تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین على، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست یابند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره‌های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • آیات قرآنی در دل و جان شهر
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه اسپانیا و برزیل‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات