Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@05:33:33 GMT

احتمال لغو مراسم اعتکاف در سراسر ایران

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۰۸۰۵

احتمال لغو مراسم اعتکاف در سراسر ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال همزمان با فرارسیدن سیزدهم رجب و ایام‌ البیض، مراسم معنوی و باشکوه اعتکاف با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اما امسال، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، وزارت بهداشت پیشنهاد داده که برگزاری این مراسم معنوی لغو شود. این پیشنهاد در دست بررسی است و به احتمال زیاد با آن موافقت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه مصادف با ایام اعتکاف ماه رجب (ایام البیض) است.

کد خبر 486499 برچسب‌ها اعتکاف وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتکاف وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان مهر پیش از ظهر یکشنبه در آئین نواخته شدن زنگ سلامت در این شهرستان از سلامتی و امنیت به عنوان دو نیاز اساسی انسان نام برد و گفت: در آموزه‌های دینی به موضوع سلامتی، بسیار تأکید شده تا خود فرد از بدو تولد تا پایان عمر، به این مهم توجه ویژه داشته باشد و از اصول سلامتی غافل نشود.

حمزه محمدی در ادامه با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران، امنیت امروز را مدیون دلاوری‌های این دریادلان خواند و افزود: بی شک نعمت سلامتی در کنار داشتن امنیت در سطوح مختلف موهبتی است که مسؤولان کشور در برقراری آن بی وقفه تلاش می‌کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر نیز گفت: نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس از اهمیت جایگاه ویژه نظام سلامت در جامعه حکایت دارد.

هادی اکبری با اشاره به شعار هفته سلامت «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» افزود: اصل خودمراقبتی بی شک کمک شایانی به ارتقای شاخص‌های بهداشتی شهرستان به ویژه شاخص‌های بیماری‌های شایع غیر واگیر نظیر دیابت، فشار خون و سرطان خواهد کرد که شما دانش آموزان به عنوان مروجین سلامت، با رعایت سبک زندگی سالم، به اشاعه سلامتی در مدرسه و خانواده‌های خود کمک می‌کنید.

در حاشیه این آئین، ضمن برگزاری اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی، با اهدای لوح یادبود از سفیران تقدیر شد و در پایان مسؤولان از ایستگاه غذای سالم دانش آموزان بازدید کردند.

گفتنی است در این برنامه، فرماندار و معاون فرمانداری، مدیران دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان بهداشت و درمان و آموزش و پرورش حضور داشتند.

کد خبر 6084300

دیگر خبرها

  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود