Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدحسین بحرینی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس هماهنگی صورت گرفته به احتمال زیاد پاسخ مثبت یا منفی آزمایش طبی این موارد امروز پنجم اسفند ماه مشخص و اعلام خواهد شد.
وی در ادامه بر صداقت و دقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارائه آمار مبتلایان به ویروس کرونا تاکید و بیان کرد: وزارتخانه در این خصوص از هرگونه رویکرد سیاسی پرهیز داشته اما انعکاس اخبار مرتبط با موضوع کرونا در چارچوب ضوابط و در قالب هماهنگی‌های کشوری صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی همچنین مهمترین اقدام برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و مهار آن را فعالیتهای پیشگیرانه اعلام و بیان کرد: مهمترین نکات در این چارچوب نیز آگاهی‌بخشی در سطح کلان اجتماع، به عموم مردم و نیز توجه شایسته و عمل موثر به رعایت نکات بهداشت فردی از سوی آحاد مردم است.

کسب خبر فقط از منابع موثق

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مردم می‌بایست برای دریافت اخبار مربوط به بیماری کرونا فقط به منابع موثق، تخصصی و مسوول همچون وزارت بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی و رسانه‌های رسمی رجوع کرده و به هیچوجه شبه‌خبرهای ناموثق، فیلمهای غیرواقعی و جوسازییهای نادرست رایج در فضای مجازی را مورد اعتنا و توجه قرار ندهند. 
وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۰ بیمارستان و مرکز درمانی در سطح کلانشهر مشهد بطور ویژه به درمان بیماران مشکوک به ویروس کرونا اختصاص دارند. 
دکتر بحرینی گفت: همچنین اجرای پروتکلها یا تشریفات خاص و دقیق و نیز اقدات برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در حرم مطهر امام رضا(ع)، تامین سلامت زائران و مجاوران این بارگاه نورانی و همچنین مراسم اعتکاف امسال در حال انجام است.

اقدامات پیشگیرانه و تهیه تجهیزات پزشکی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با شیوع بیماری کرونا بطور کامل انجام شده و با روندی مطلوب و به‌روز در جریان است.

بیمارستانهای بزرگ و مجهز امام رضا (ع)، قائم (عج) و همچنین دو بیمارستان کودکان "اکبر و شیخ" در مشهد برای درمان بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا به طور اختصاصی در نظر گرفته شده‌اند. 

پنج میلیون نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. بقیه جمعیت این استان از سوی دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، گناباد و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند.

برچسب‌ها کرونا تربت جام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حرم امام رضا نیشابور گناباد دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تربت جام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حرم امام رضا نیشابور گناباد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهداشت و سلامت کرونا تربت جام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حرم امام رضا نیشابور گناباد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد