Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال گفت: هرکدام از تیم ها که برنده می شد ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته بود درحال حاضر باید منتظر شد و دید رای چیست نمی توانیم مانند بعضی ها که خودرا برنده اعلام می کنند رای صادر کنیم.

مهدی کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: یک هفته است که کرونا وارد کشور شده، اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود، باید یک هفته قبل تصمیم گیری می‌شد، نه شب قبل از بازی! این تصمیم حساسیت تماشاگران را بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هوادار حق دارد چرا که وقت گذاشته و هزینه کرده است، افزود: اگر برنامه ریزی صحیحی انجام می‌شد همه طبق قانون عمل می‌کردند. در جاهای مختلف جلسه برگزار کردند و تماشاگر را معطل نگه داشتند که باعث تحریک آنها شد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در رابطه با اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد باید دید ناظر چه می‌گوید، خاطر نشان کرد: اگر بخواهند مشکل را حل کنند، در زمان دیگری بازی برگزار می‌شود و در غیر این صورت باید دید زور کدام تیم بیشتر است که نتیجه را رغم بزند.

کریمیان اضافه کرد: در تلویزیون اعلام شد که ویروس کرونا در فاصله یک متر و نیم انتقال پیدا می‌کند اما دیروز در ورزشگاه نقش جهان حدود صد نفر از عکاسان، مدیرعاملان و خبرنگاران دور هم جمع شده بودند که اگر ویروسی بود این صد نفر باید به یک دیگر انتقال می‌دادند. کرونا فقط برای تماشاگران نیست بلکه بردی بازیکنان و افراد دیگری که در ورزشگاه حضور دارند هم هست مگر جان آدم‌ها با یکدیگر فرق می‌کند.

وی در خصوص تعطیلی لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: در لیگ‌های معتبر اروپا اگر ویروسی باشد آن را تعطیل می‌کنند، اما بعضی وقت‌ها در ایران به یک سری چیزها اسرار داریم! همیشه عدم مدیریت صحیح را در کشور شاهد هستیم. صحبت از منافع ملی کلیشه‌ای است، باید تصمیم گیری درست می‌شد تا مردم به آن عمل کنند.

وقت مردم برای مسئولان اهمیتی ندارد

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه فینال جام حذفی یک مثال زنده است و مربوط به چندسال گذشته نیست، گفت: به نظر من عزمی برای برگزاری بازی نبود، حالا باید دید ناظر بازی و قانون چه می‌گویند. بیننده این بازی برنامه ریزی کرده و برای آن وقت گذاشته است، هرچند که وقت مردم برای مسئولان اهمیتی ندارد.

کریمیان ادامه داد: بازی در یک زمان دیگر هم که برگزار شود به ضرر یکی از تیم‌ها خواهد بود، زیرا ممکن است شرایط تیم‌ها فرق کند.

وی در رابطه با حساسیت این بازی و تغییر جایگاه دو تیم، اظهار کرد: این بازی به غیر از حساسیت‌هایی که همیشه دارد، با توجه به وضعیت جدول خیلی حساس بود و هرکدام از تیم‌ها که برنده می‌شد ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته بود. درحال حاضر باید منتظر ماند و دید رأی کمیته انضباطی چیست. نمی‌توانیم مانند بعضی‌ها که خود را برنده اعلام می‌کنند رأی صادر کنیم.

کد خبر 411970

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس هواداران سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت، در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: با توجه به بخش‌نامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یک‌سری از مسائل محدود کرده است نمی‌توانیم حرف بزنیم اما یک خواهشی دارم ما درباره مسائل داوری حرف نمی‌زنیم اما اگر اتفاقی بیفتد که یک تیم متضرر شود، فدراسیون داوران پاسخگوی تیم‌ها باشند. به هیچ کس هم اعتراضی نداریم. روی گل اول یک صحنه‌ای اتفاق افتاد اعتراضی هم‌ نمی‌کنیم و اعتراض‌مان را از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون فوتبال به صورت نامه می‌دهیم ولی وقتی جلوی پرسپولیس ۱-۰ عقب می‌افتید با این بازیکنان توانمندی که دارد، مجبور هستید که سازمان بازی را عوض کنید و به جای اینکه دفاع و ضدحمله کنید به جلو بیایید و با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید‌.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم که بچه‌های ما امروز بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی خوب نبود. البته یک اشکال ویژه تیم ما دارد آن هم اینکه یک‌سری از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی بازی کنند، جایگزین ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و باخت را خودم گردن می‌گیرم. سپاهان را بردیم نگفتم من بودم اما اینجا باخت را می‌گویم من هستم. یک سوالی دارم. الان مثلا پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند و دو گل بد می‌خورد چه باید بکنیم؟ امیر پناهی سه بازی پشت هم اشتباه می‌کند چه باید بکنیم؟ چاره چیست؟ این‌ها مشکلات تیم است. اصلا ناامید نیستم. مسلم بدانید از فردا مجدد، فشرده به کارمان می‌چسبیم و تا سوت پایان آخرین مسابقه مقابل تراکتور باانگیزه کامل کارم را انجام می‌دهم و ان‌شالله بعد از بازی با تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

او درباره چالش‌هایی که تمام مربی‌های صنعت نفت از آن صحبت می‌کنند گفت: همه اخلاق من را می‌شناسند، آدمی هستم که حرف خودم را می‌زنم اما اجازه دهید بعد از بازی با تراکتور صحبت کنم. الان ۶ بازی مانده است. هر حرفی بزنم تنش بیشتر از این به تیم وارد می‌شود. خیلی در این زمینه حرف هست بعد از بازی با تراکتور به‌طور کامل و دقیق می‌گویم.

کمالوند درباره هواداران صنعت نفت که شاهد بازی‌های بی‌کیفیت این تیم بودند گفت: من نه دلم برای بازیکنان می‌سوزد و نه برای خودم. خاک بر سر ما. خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک عالم بر سر ما که برای مردم آبادان باید اینگونه بازی کنیم. فقط می‌توانم این را بگویم. اشکالی ندارد من شرمنده مردم هستم‌. با تمام وجود من شرمنده مردمم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: الان همانطور که برادران عزیز ما و دوستان دیگر گفتند هیچ کاری نمی‌توان کرد فقط باید این ۶ بازی را به هر ترتیبی شده از لحاظ روحی روانی، اعتماد به نفس و توکل به خدا انجام داد. از مردم یک خواهش دارم، امروز زور ما اصلا به پرسپولیس نمی‌رسید و جنگ نابرابر بود اما امکان دارد در بازی با مس رفسنجان، تراکتور و شمس آذر وضعیت یک مقدار بهتر باشد‌، آن‌ها هم باید تا آخرین لحظه بجنگند. ما الان همه با هم دیگر، رسانه، مردم و من فقط یک راه داریم و فقط باید بجنگیم. کیفیت ورزشگاه کم یا زیاد است الان کاری نمی‌شود کرد. فقط باید تا آخرین لحظه بجنگیم و من تا آخرین لحظه می‌جنگم. این را می‌گویم که همه بدانند. خدا کند ما تا بازی آخر سالم بمانیم و سلامتی به گونه‌ای باید که بتوانیم با این اتفاقاتی که می‌افتد تا روز آخر بمانیم. من پا پس نمی‌کشم و با تمام توان تلاشم را می‌کنم. من از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردمیم و خاک عالم بر سر ما که باید اینگونه بازی را در زمین خودمان واگذار کنیم. من دوستان دیگر را نام نمی‌برم.

او درباره نمایش تیمش پیش از گل اول و خطای آن صحنه گفت: فدراسیون فوتبال صحبت درباره مسائل داوری را قدغن کرده و من هیچ حرفی نمی‌زنم که فردا محرومیتی به همراه نداشته باشد. فقط خواهشم این است ببینند و اگر اتفاقی به ضرر ما افتاده است سریعا واکنش نشان بدهند.

او درباره فرصت ۱۳روزه تا بازی بعدی تیمش با هوادار و احتمالی تعطیلی تمرین گفت: اصلا تمرینات را تعطیل نمی‌کنیم. ببخشید می‌خواهید برای‌ شام جشن تولد هم بگیریم؟! چه تعطیلی‌ای! از فردا صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. اینگونه نیست که تماشاچی با چشم گریان برود بعد بازیکن ما به قبایش هم برنخورد. من از مردم به جای کسی که اشتباه می‌کند عذرخواهی می‌کنم.

او با اعتراض نسبت به محدودیت‌ صحبت در نشست خبری گفت: وقتی اجازه بیانیه و حرف زدن نداریم اصلا برای چه کنفرانس برگزار کنیم؟! وقتی من نمی‌توانم راجع‌به جریانات داخل بازی حرف بزنم برای چه کنفرانس برگزار می‌شود! حرف بزنم که محرومم می‌کنند.

او درباره برنامه‌ریزی در صورت رفتن به دسته یک گفت: من از روز اول گفتم آمده‌ام که بمانم و بنای رفتن نخواهم داشت اما هنوز به آن درجه نرسیدم که ناامید شوم. تا آخرین لحظه می‌جنگم.

او درباره صحبت همکارش در کنفرانس امروز درباره عوام‌فریبی سرمربی صنعت نفت و انتخاب آگاهانه او صحبت کرده بود، گفت: فضای تیم ملتهب است اجازه بدهید ۶ بازی تمام شود بعد من مفصل صحبت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • نایلون چیست ؟