Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ سکه امامی (تمام طرح جدید)، سکه بهار آزادی (تمام طرح قدیم)، هرگرم طلای ۱۸ عیار، دلار و سایر ارزهای شاخص در روند معاملات امروز افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _پنجم اسفندماه _ سکه طرح جدید و سکه طرح قدیم به ترتیب پنج میلیون و ۹۰۹ هزار تومان و پنج میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و دلار ۱۴ هزار و ۶۹۹ تومان در بازار معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت‌های اعلام شده برای سکه، طلا و ارز در جدول زیر آمده است:

کد خبر 412022

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت طلا افزایش قیمت طلا قیمت طلای 18 عیار نرخ سكه قیمت سکه سکه سکه امامی سکه بهار آزادی نیم سکه ربع سکه بهای سکه دلار یورو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جهش داشت و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصد در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت طی سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از  ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده در صنعت نفت انجام شده تا در سال جاری نیز جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته رکوردهای خوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • چهارشنبه بازار بجنورد، از قدیم تا امروز
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | طلا کانال عوض کرد
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا کانال عوض کرد
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲