Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه تقدیر کرد.

در پیام این نهاد حوزوی آمده است: حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز دوم اسفندماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری، ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید.

دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. از فشار‌های سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و ترور و حتی توسل به شایعات مختلف در خصوص بیماری‌ها. یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشور‌های مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این پیام آمده است: درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهند. بی‌شک صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان ازجمله اولویت‌های جدی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که نمایندگان بایستی از ابتدای شکل‌گیری تا روز پایان آن بدان ملتزم و پایبند باشند.

در این پیام تصریح شده است: حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

در پایان این پیام تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم همیشه درصحنه و عموم جریانات سیاسی دلبسته به‌نظام و همچنین رهبری معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» که با تلاش خود فضای صمیمی و به‌دوراز تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌نماید.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شعار هر سال هوشمندانه و با تدبیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌شود، گفت: این بدان معنی است که به این شعار باید نگاه عملیاتی داشته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با یادآوری اینکه نام‌گذاری سال به هیچ وجه شعار نمادین نبوده، بلکه دستور موکدی است که باید عملیاتی شود، افزود: برای اینکه شعار سال تحقق یافته و شاهد جهش تولید به واسطه مشارکت مردم باشیم، باید ریل‌گذاری لازم توسط مدیران و صاحب‌نظران انجام شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به یکی از موضوعات مهم امروز کشور یعنی جوانی جمعیت اشاره و با تاکید بر اینکه این موضوع باید به جد پیگیری شود، ادامه داد: برای اینکه شاهد تحقق موضوع جوانی جمعیت باشیم، باید اهمیت این موضوع بیش از پیش و در شرایط مختلف تکرار و تبیین شود؛ چرا که بدون این اقدامات نمی‌توان به نتیجه دلخواهد دست یافت.

وی با بیان اینکه نسل جوان در زمینه فرزندآوری با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی مواجه هستند که این نگرانی‌ها باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی باعث شود که جوانان از روزی‌رسانی خداوند به بندگان خود ناامید شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین به انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: بی‌تردید این عملیات یک پاسخ مشروع به اقدام جنایتکارانه اسرائیل بود که باعث شد غرور ملی در درل ملت ایران تقویت شده و دوستان و دشمنان به اقتدار ایران اسلامی معترف شوند.

کد خبر 6086230

دیگر خبرها

  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند