Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:42:59 GMT

لغو مسابقات کشوری کاراته در خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۱۶۳

لغو مسابقات کشوری کاراته در خوزستان

نگار افشین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کاراته کشوری جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که قرار بود در ۲ بخش کاتا و کومیته روز نهم اسفندماه در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شود با توجه به ضرورت مقابله با گسترش ویروس کرونا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه قرار بود مسابقات در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شود افزود: کاراته خوزستان در چند ماه اخیر روند رو به رشدی داشته و کاراته کاهای استان عملکرد خوبی در میادین کشوری و بین المللی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات کاراته خوزستان بیان کرد: برگزاری مسابقات کشوری یکی از مهمترین برنامه های هیات در سال جاری بود و در این راستا چند میزبانی مسابقه کشوری داشتیم. همچنین توجه به رده های پایه و بحث آموزش از دیگر اولویت های هیات کاراته خوزستان است.

وی در خصوص برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده انتخابات رییس هیات کاراته استان اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش که با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر شده ، تمامی مسابقات کشوری تا اطلاع ثانوی لغو شده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات پیشکسوتان وزارت ورزش و جوانان ویروس کاراته انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هیات کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی