Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:12:49 GMT

توزیع ۲۰ هزار ماسک در مناطق حاشیه‌ای اراک

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۱۸۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲۰ هزار ماسک در پایگاهای سلامت مناطق حاشیه‌ای اراک توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر جواد نظری دوشنبه پنجم اسفندماه با اشاره به اینکه در حال حاضر ماسک برای توزیع در اختیار مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت استان نیست، افزود: تنها ۲۰ هزار ماسک روز گذشته تحویل مرکز بهداشت شده است که امروز در برخی از پایگاه‌های سلامت مناطق حاشیه‌ای اراک توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقلام ضدعفونی نیز تحویل مرکز بهداشت نشده است و مردم باید از بازار خریداری کنند و هر زمان که این اقلام تحویل مرکز بهداشت شود قطعا توزیع خواهیم کرد، بیان کرد: در حال حاضر ۹۰ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۱۰۰ پایگاه سلامت و ۲۷۶ خانه بهداشت در استان مرکزی(به غیر از ساوه و خمین) وجود دارد که ۵۴ خانه بهداشت، ۵۰ پایگاه سلامت(۱۹ پایگاه در مناطق حاشیه‌ای)، ۱۱ مرکز بهداشت روستایی(۶ مراکز بهداشت شهری موجود در حاشیه و ۵ مرکز شهری روستایی) مربوط به شهرستان اراک است.

دکتر نظری گفت: این تعداد ماسک تحویل شده فقط مختص مراکز حاشیه‌ای شهر اراک است. اگر تعداد بیشتری ماسک تامین شود، بسته به نوع تقاضا توزیع می‌شود و به ازای ارائه کارت ملی به تعداد افراد خانواده یک عدد ماسک اختصاص می‌یابد هر چند که در حال حاضر تقاضا به شدت بالاست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب توزیع ماسک حاشیه اراک ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مناطق حاشیه ای مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت