Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@17:47:49 GMT

دختر کرجی در دام خواستگار شیاد افتاد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۲۲۶

دختر کرجی در دام خواستگار شیاد افتاد

حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا استان البرز از شناسایی فردی که در شهرستان ساوجبلاغ از طریق شبکه اجتماعی تلگرام دختران جوان را اغفال می کرد، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد اقبالی رئیس پلیس فتا استان البرز با اعلام این خبر گفت:چندی پیش یکی از شهروندان طی شکایتی مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی تلگرام نسبت به اغفال دخترش اقدام و قول ازدواج به وی داده است و با چرب زبانی و وعده های دروغین او را وادار به ارسال تصاویر خصوصی اش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اقبالی در خصوص پدر خانواده که بسیار نگران و مضطرب بود ، ادامه داد: اکنون نیز با تهدید وی به این موضوع که اگر می خواهد عکس هایش در فضای مجازی منتشر نشود باید مبلغی پول به حسابش واریز کند؛ و ما نیز از ترس آبرویمان مبلغ درخواستی را واریز کردیم اما مدام پیام داده و مبالغ بیشتری را مطالبه می کند.

این مقام مسئول عنوان داشت: با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا ساوجبلاغ متهم با کسب مجوز قضایی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود : متاسفانه این روزها دختران جوان در فضای مجازی به دلیل این که تحت تاثیر احساسات قرار می گیرند، زود فریب خورده و آنچه که نباید اتفاق بیفتد، رخ می دهد.

رئیس پلیس فتا استان البرز ادامه داد : این دختر جوان باید موضوع را تجزیه و تحلیل می کرد و نسبت به شناسایی فرد مقابل اقدام و موضوع را نیز در همان روزهای اول با خانواده اش در میان می گذاشت و به همین سادگی فریب صحبت های طرف مقابل را نمی خورد.

سرهنگ اقبالی هشدار داد : در بحث ازدواج و ورود به شبکه های اجتماعی قدرت تجزیه و تحلیل و همفکری با خانواده بسیار مهم است زیرا کسی که برای خواستگاری و تشکیل خانواده در فضای مجازی اقدام می کند در آینده نیز ممکن است در فضای مجازی اقدامات دیگری را نیز انجام دهد و به راحتی بنیان خانواده ای را ویران کند.

این مقام انتظامی افزود : اشتباه جوانان امروز این است که گمان می کنند احتیاجی به مشورت با دیگران و بالاخص پدر و مادر ندارند و خودشان می توانند تصمیم درست را بگیرند و دیگر آن که در این فضا به راحتی به دیگران اعتماد می کنند در صورتی که باید بدانند افراد آنلاین غریبه اند و با عناوین متفاوت با بهره گیری از احساسات جوانان اقدام به سوء استفاده های گوناگون در این فضا می کنند.

سرهنگ اقبالی خاطر نشان کرد : شهروندان به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری ، مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرائم سایبری به وب سایت ‎www.cyberpolice.ir مراجعه کنند .

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا فضای مجازی اخبار اخبار حوادث رئیس پلیس فتا جوان دختر جوان اخاذی حوادث البرز اخبار البرز فیلم ویروس عکس کرونا ویروس کرونا تلگرام اخبار تهران حوادث تهران تهران بیمارستان فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس

علی یکی از کاربران توئیتر این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت: پُررو‌تر از هما فقط خودشه با پول طرف اومده مسافرت خارج شروع می‌کنه شعار دادن مسافرت هم برای همه زهر‌مار می‌کنه 

شما هم از این هما تو فامیل دارید؟!

منبع: برترین‌ها

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم