Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اروگوئه ای پاریسی ها می گوید بیشترین تلاشش را برای موفقیت تیمش خواهد کرد. 

طرفداری - ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن می گوید در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دلیل شرایط قراردادش با باشگاه فرانسوی و لینک شدن به تیم های مختلف، شرایط سختی را تجربه کرده است. 

به گزارش Goal، شب گذشته (23 فوریه) دو تیم پاری سن ژرمن-بوردو از هفته 26 ام رقابت های لیگ یک فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر 3 پاریسی ها همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادینسون کاوانی که روی پاس دی ماریا، گل اول تیمش را در بازی مقابل بوردو با ضربه سر دیدنی به ثمر رساند، پس از بازی و ثبت رکورد 200 گل زده با پیراهن پاری سن ژرمن، در گفت و گو با +Canal، اظهار داشت: 

این هم تیمی ها هستند که به شما امکان به ثمر رساندن این تعداد گل را می دهند. لحظه خاصی را پس از سپری کردن ماه سخت ژانویه، داشتم. با این حال، من اینجا هستم که بیشترین تلاشم را بکنم و فصل خوبی را با تیم داشته باشم. 

مهاجم 33 ساله پاری سن ژرمن، که هفتمین گل خود را در این فصل به ثمر رساند، در ادامه عنوان کرد: 

من کمی احساساتی هستم. همیشه به خانواده ام فکر می کنم که اینجا هستند و همواره از من حمایت می کنند و مرا با عشق و علاقه اشان به حرکت رو به جلو تشویق می کنند. در پایان، این ها همان چیزهایی هستند که باعث می شوند شما رو به جلو حرکت کنید و شما را احساساتی می کنند. به همین دلیل است که همانطور که گفتم، انسانی احساساتی هستم. باید رو به جلو حرکت کنیم و امیدوارم چیزهای زیبایی در اینجا با هم بسازیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم

شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد. عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم